Gå til innhold

Som sakt så har jeg krasjet bmw. hva skal jeg ha? vanlig skjerm eller M3 bredere?  

112 stemmer

1. 1. Som sakt så har jeg krasjet bmw. hva skal jeg ha? vanlig skjerm eller M3 bredere?

• Vanlig forskjerm
      49
    • M3 bredere heile veien rundt
      64

Anbefalte innlegg

• Svar 243
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

akkurat no er det ikke noe fint syn nedi motor rommet men det skal bli masse bedre. holder på sånn smått og legg opp ledninger fint og sånt.

Radiator feste:

Bruker en E28 M535 radiator i kobar den passer rett nedi.

jeg har ikke plass til orginal vifta. det blir en El.vifte jeg skal ha foran radiatoren fra Peugeot 405 vist ikke jeg finner i fra en annen bil.

• 2 weeks later...
Skrevet

ja i dag har jeg jobbet 12timer og 15min med bilen. begynt klokka 09:30 slutta 21:45 uten pauser og mat. da var bilen kjør bar og fikk kjør den heim. da kom jeg heim til masse go mat.

fy faan ke den gikk. ned giring fra 5 til 3 på tør asvalt da var det hjul spin. og den stekk flamen som kom ut av eksos. vart jo lyst bak bilen ut av stekk flamen.

3.5liter i en E30 er tingen sei jeg bare.

Skrevet
Dette blir veldig bra!!

Hvor kjøpte du de felgene? Pris?

Snasne var dem iallefall!

Jeg kjøp dem av en kar her på forumet. prisen var nokså billig syns jeg da. rundt 3000kr med frakt. og alle felgene var jo strøken. fikk også med 2 dekk som var bra. 215/45 17 Cont.

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja.

No har jeg vært på feri med 335 min kjørt til sammen ca 210mil.

å ja jeg har plages litt under veis.

Når jeg kjørt hjemme fra, da kom jeg til Dombås da fikk jeg vannlekasje. men heldigvis stoppet jeg på Byggn fikk kjøp med en kvin.

Fikk kappet slangen og satt den på igjen.

da kommer jeg helt opp til brønnøysund.

men i brønnøysund fikk jeg også vannlekasje da var det på bakerste slangen som går i fra toppen og inn på varmregistren. om det var trangt. å ja.

kjør jeg ned over igjen da gikk det som suser. ingenting feil. bruker ikke vann eller olje :D

eneste han bruker er bakdekk :lol:

100km/t så har jeg litt over 3000rpm topp fart 200km/t

og det er en E30 318is kardang

no veit jeg så fall at jeg dreg i fra celica GT4, WRX og A6 2.5TD 200?model ingen problemer :lol:

Skrevet

Utrolig bra prosjekt du har hatt gående! Gromt med 3.5 i E30 :D Og sykt grom lyd du hadde!.. du må få slengt inn de bakseta.. blir spennende å se resultatet :)

du har PM btw..

• 2 weeks later...
Skrevet

for dere som har sett at jeg ville bytte jobb. ja no har det skjed jeg har byttet jobb :D

Så no er jeg Understell behandler på kun helt nye biler og litt skruing innimellom. Jeg stor trives :D

No lønningen kommer da blir jeg å bestill.

Alt av vann slanger på motoren.

Spacere 3cm.

Kardang lok type stor.

Gir overføringer

og diverse andre ting også.

Skrevet

Da vart M3 evo 2 leppe solgt for heile 1000kr til han ///Martin på forumet her :wink:

1000kr for denne M3 leppe er svært billig. pluss det er en orginal leppe.

Har lite peng no siden jeg har bytta jobb ikke har fått lønn enda :cry:

Jeg har forstatt:

- olje kjøler i fra E24. selges for 700kr

- Sidekjørt M3 E36 look til E30 2dørs

- Fordeler'an til E36 318is

- LMM til E36 318is

Bare kom med bud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...