Gå til innhold

Som sakt så har jeg krasjet bmw. hva skal jeg ha? vanlig skjerm eller M3 bredere?  

112 stemmer

1. 1. Som sakt så har jeg krasjet bmw. hva skal jeg ha? vanlig skjerm eller M3 bredere?

• Vanlig forskjerm
      49
    • M3 bredere heile veien rundt
      64

Anbefalte innlegg

Skrevet

No fikk jeg en liten pakke i fra vår skjære naboland Danmark (koed)

idag fikk jeg:

-Alle vann slanger på motoren

-Gir overføringer (foringer og stager)

-Belg til girstang.

-Eksos manifoil fremste.

-Olje filter.

29 deler var det tilsammen.

Prisen vart: 2481 i norske kroner.

SP_A0112.jpg

SP_A0111.jpg

• 3 weeks later...
  • Svar 243
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

da har jeg funnet en feil. hmz ikke stor problem men. når jeg ligger i 100km/t så har jeg 115km/t på gps. hvorfor det egentlig?

jeg beggynte å bli tvil på speedrometre var rett. jeg tar igjen bila heile tiden når jeg ligger i 80km/t.

og da kan vi snakk på 200km/t da hadde jeg 230km/t på gps å ja jeg kan dreg lengere en 200 på speedrometre går opp til 225kmt/t. da vell det sei jeg passer over 250km/t.

jeg syns det var litt rart. for at kompisen min har en Audi A4 1.8 Turbo. vi lå i 80km/t han gira ned til 3giret å kjørt forbi meg så da holdt jeg bare gass på 5giret å passert han igjen i 160km/t på speedrometre mitt å han hadde 180km/t på sin speedrometre. å han nåd 220Km/t så hadde jeg også 220km/t å jeg enda kjør i fra han som faan.

Men hvorfor blir det sånn? er det noen som veit det? dekk bake er 195/65-15 heil årsdekk.

Testingen skjedd på lokket område. :wink:

Skrevet
da har jeg funnet en feil. hmz ikke stor problem men. når jeg ligger i 100km/t så har jeg 115km/t på gps. hvorfor det egentlig?

jeg beggynte å bli tvil på speedrometre var rett. jeg tar igjen bila heile tiden når jeg ligger i 80km/t.

og da kan vi snakk på 200km/t da hadde jeg 230km/t på gps å ja jeg kan dreg lengere en 200 på speedrometre går opp til 225kmt/t. da vell det sei jeg passer over 250km/t.

jeg syns det var litt rart. for at kompisen min har en Audi A4 1.8 Turbo. vi lå i 80km/t han gira ned til 3giret å kjørt forbi meg så da holdt jeg bare gass på 5giret å passert han igjen i 160km/t på speedrometre mitt å han hadde 180km/t på sin speedrometre. å han nåd 220Km/t så hadde jeg også 220km/t å jeg enda kjør i fra han som faan.

Men hvorfor blir det sånn? er det noen som veit det? dekk bake er 195/65-15 heil årsdekk.

Testingen skjedd på lokket område. :wink:

Kjører ikke du med e28 diff da? jeg er ikke heltsikker på dette men kan jo være at giverene er litt ulike hvis du ikke har flyttet over?

Vet ikke jeg om det hjulet inni i diffen som givern tar signalet fra mulig har flere ellerfærre tagger en på det orginale.?

Skrevet

der fant jeg ut noe.

Jeg hadde en E30 318is kardang på bilen å det var forskjeld i mellom følen mellom Preface å facelift E30. å da kan det hend jeg brukte facelift føleren på 318is kardang. på E28 kardang så skal det var pre face føler på.

Da må jeg prøv å bytt over til Preface føler på kardangen min.

Skrevet
der fant jeg ut noe.

Jeg hadde en E30 318is kardang på bilen å det var forskjeld i mellom følen mellom Preface å facelift E30. å da kan det hend jeg brukte facelift føleren på 318is kardang. på E28 kardang så skal det var pre face føler på.

Da må jeg prøv å bytt over til Preface føler på kardangen min.

ja var nok noe sånt det måtte være, får håpe det ordner seg. :D

trur jeg skal bruke 318diff på min jeg hihi

Skrevet

faan. idag jeg kom i fra jobb så møtt jeg på strøbilen som strør sand på veian her om kring.

å du kan ta faan på at jeg fikk noen kilo med stein på bilen idag når jeg møtt på den.

Heile front ruta er full av stein spreng og fronten å panstre er kvit prikket over alt.

jeg ringt til dem som eier strø bilen. Jeg sa hvor jeg møtte på bilen å kordan klokke slett. da sport ho me om ikke dem skulle strø sand bare på grunn av litt stein spreng. da sa jeg. jeg skal no få kjør på veien uten å ødeleg bilen min. da la ho bare på.

så i morgen skal jeg vask bilen helt rein å ta bilde av heile fronten å vinduet å skriv en skade melding å møt firma på døra å finn ut hvem som kjørte.

Det her skal dem ikke kom unna med. det skal no var lov å kjør på veien uten at man ødeleger bilen av noen kilo med stein som kommer på bilen min.

Skrevet
Hadde ikke gitt meg på den nei!

Vær litt forsiktig med tanke på politiet og motoren din. Hadde ihvertfall jeg vært

selv klart vell jeg ikke ha politiet med i bildet her. jeg ville bare at dem skal skriv under på skade meldingen. så da får forsikring selskapet av gjør om jeg får noe eller ikke.

Skrevet

idag så fikk jeg skifte føler på kardangen. det vart ingen forskjeld. da ville jeg trur at det er bak dekkene som gjør det.

det skal var orginalt 185/65-14 på bilen, nå er det 195/65-15 da vil det sei at jeg har 6,44% å det er over 5%. da er det ikke rart at det blir helt feil.

• 2 weeks later...
Skrevet

no har jeg byttet bak dekk. 185/60-15 pigg dekk og no vart det 100km/t på gps litt over 100 på speedrometre. Det er en TomTom 700 gps jeg har.

også no leker den litt kjøle vann. Ekspansjons tanken har godt hull i.

Må fyll etter når jeg har kjørt rundt 15mil.

også hør jeg må ha noe stivere foringerbake. bak stillingen hopper av og til.

også har vannpumpa begynt å lag lyd. hør ut som en kompressor som står framme i motor rommet.

Skrevet
no har jeg byttet bak dekk. 185/60-15 pigg dekk og no vart det 100km/t på gps litt over 100 på speedrometre. Det er en TomTom 700 gps jeg har.

også har vannpumpa begynt å lag lyd. hør ut som en kompressor som står framme i motor rommet.

OJ den vannpumpa hadde jeg byttet fort trur jeg. kjipt om motoren skulle ryke på grunn av det lille problemet.

Bruker du bilen om vinteren også altså? spinner sikkert ganske lett

Skrevet

OJ den vannpumpa hadde jeg byttet fort trur jeg. kjipt om motoren skulle ryke på grunn av det lille problemet.

Jeg skal hent nye vannpumpa i morgen.

jeg bruker bilen i vinter ja. vart mye bedre vinter bil når jeg fikk sperre på den. den spinner lett vist man vill lek seg litt.

men til neste år så blir den ikke brukt om vinteren. da er bilen lakert på nytt. og senka litt meir også full m-teck 2 styling.

så venter jeg også på at vi skal kom i 2008 sånn at jeg får registrert Lanceren AWD min. da kan jeg sett i ro bmw. også har jeg tenkt å kjøp meg en til Bmw da blir det en E24 635csi

Skrevet

Jeg skal hent nye vannpumpa i morgen.

jeg bruker bilen i vinter ja. vart mye bedre vinter bil når jeg fikk sperre på den. den spinner lett vist man vill lek seg litt.

men til neste år så blir den ikke brukt om vinteren. da er bilen lakert på nytt. og senka litt meir også full m-teck 2 styling.

så venter jeg også på at vi skal kom i 2008 sånn at jeg får registrert Lanceren AWD min. da kan jeg sett i ro bmw. også har jeg tenkt å kjøp meg en til Bmw da blir det en E24 635csi

Åh det er godt og høre det :0)

ser du har god smak også E24 er vel noe av det penere hvis de er pussetopplitt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...