Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann. har tenkt og senke bilen min, står fortida på 215/45-17 dekk på no, men har planar om å kjøpe nye dekk og muligens felg til neste år (235/35-18 eller 17) har mest lyst og senke bilen 60/40 sia eg syns det kler bilen mest, M frontfanger skal komme på så snart mor mi klarera at eg kjøpe det :oops::twisted: med cupspoiler under der igjen. vil dette bli for lavt? nokn som har bilder av sånn ca dette opsettet? takker for alle svar :)

Skrevet

For lavt for hva slags bruk?

Du vil ikke komme inn i parkeringshus og slikt uten problemer og må alltid passe på hvor du kjører ellers. Regn også med et bra forbruk av leppene..

Skrevet

for lavt til vanlig bruk:P eg bur på landet på ein måte, men det er noke lunde grei asfalt, men kor mangen cm klaring vil dokke tippe det blir med 60mm senk framme+m3fanger med leppe? er somregel aldri i parkeringshus utenom viss eg skal til bergen eller oslo

Skrevet

Blir nok litt for lavt til "vanlig" bruk vil jeg tro. Har selv 40mm senk, m-fanger og gt-splittere under dette. Er naturligvis en del klaring nå, men tror ikke jeg kunne hatt det mye lavere før jeg ville få store problemer her ute på "bondelandet." Cupspoileren bygger vel 6cm, så du får nok en veldig lav bil. Det er selvfølgelig kjørbart, men du må ta det veldig med ro og må tenke nøye hvor du kjører...

Skrevet
heisann. har tenkt og senke bilen min, står fortida på 215/45-17 dekk på no, men har planar om å kjøpe nye dekk og muligens felg til neste år (235/35-18 eller 17) har mest lyst og senke bilen 60/40 sia eg syns det kler bilen mest, M frontfanger skal komme på så snart mor mi klarera at eg kjøpe det :oops::twisted: med cupspoiler under der igjen. vil dette bli for lavt? nokn som har bilder av sånn ca dette opsettet? takker for alle svar :)

Min e36 med M front+leppe og Bilstein B10(60/40), 225/40-18 dekk

CIMG1078.jpg

CIMG1103.jpg

CIMG1081.jpg

snes

Skrevet

det fins ikkje rimeligare sett som er tilnærma like gode? eg klara ikkje finne biler som har 60/40 senking sånn eg får sett klaringa og bestemt meg. som dokke sikkert har merka er eg amatør innen bilverden endå, men det skal komme seg etter kvart :)

Skrevet

dsc00100pr9.th.jpg

det her er ca 60/40 med m fanger og leppe. her er det 225/40-18 dekk.

med cupspoiler vil du ca 5cm bakkeklaring, så får du vurdere om det holder. med slik senk og slitte 215/45-17 subba boksen under girkassa nedi små fartshumper.

Skrevet
dsc00100pr9.th.jpg

det her er ca 60/40 med m fanger og leppe. her er det 225/40-18 dekk.

med cupspoiler vil du ca 5cm bakkeklaring, så får du vurdere om det holder. med slik senk og slitte 215/45-17 subba boksen under girkassa nedi små fartshumper.

takker. men her på vestlandet har vi 1 fartshump som eg kjem på i farta:P rekna med at eg skal ha på 18" til neste år. trur ikkje dokke det vil gå bra med 60/40 senk? eg har MINST peiling :oops:

Skrevet
Bilstein B10 koster rundt 5500,- er det ikke? Det er jo billig...

pedersen racing har dei til kr 5.995,-, er det andre som selger disse billigare?

Skrevet
Bilstein B10 koster rundt 5500,- er det ikke? Det er jo billig...

-Noe i den duren ja, jeg slapp unna litt pga. BMWCCN-rabatter!

Auto Trio selger til nevnte priser: http://www.auto-trio.no/

Ta en telefon! Meget stor forskjell, bilen ble jo "ny" for meg!

snes

Skrevet
ok,blir litt skeptisk no :? kunne du tenke deg og legge ut eit bilde av din bil i fronten Ad|oS?

Ligger noen bilder av bilen min i tråden om min bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...