Toro Skrevet August 12, 2007 Skrevet August 12, 2007 Når jeg vipper luka opp så virker det som om luka ikke følger med på den ene sida. Er usikker på om det er noe som er knekt, eller om det er bare å stramme. Er noe som sier meg at dette er en drittjobb å få fiksa, så hvis noen har noen tips, så er det bare å komme med de
Amzoch Skrevet August 12, 2007 Skrevet August 12, 2007 vrikke den seg ikke i det hele tatt? Kanksje det hjelper å smøre greas på skinnene?... att fettet e forsvunnet der fra?
Bonden Skrevet August 12, 2007 Skrevet August 12, 2007 Treg /deff vire på høyre side ?,Dette sjer jo ofte på E36.det er også en del clips og stag der også burde kunne synes på delekatalog.
Toro Skrevet August 12, 2007 Forfatter Skrevet August 12, 2007 vrikke den seg ikke i det hele tatt? Kanksje det hjelper å smøre greas på skinnene?... att fettet e forsvunnet der fra? jo, den går fint opp og ned.
Amzoch Skrevet August 12, 2007 Skrevet August 12, 2007 ville prøvd og smurt greas på det... att det er rett og slett bare treggang.. og treng smøring
Toro Skrevet August 12, 2007 Forfatter Skrevet August 12, 2007 hmm.. ikke umulig. Skal prøve å se hvordan det går.
TJ Skrevet August 12, 2007 Skrevet August 12, 2007 Tror jeg hadde prøvd å smøre opp den ene siden først. Funker ikke det så høres det ut som du har et wire-problem eller et røket feste/klips. Mulig du kan se de ulike delene hvis du sjekker delekatalogen siden det ikke er veldig lett å komme til ved luka. Lykke til!!!
Vannslangen Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Hei! Fikk du fiksa dette? Har akkurat samme problem som deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå