Lkoddenes Skrevet August 12, 2007 Skrevet August 12, 2007 Stått i E39 2002 sedan, nedfellbart baksete og skipose. Meget pent.. Alt følger med utenom lister og tak. Bilder kan skaffes.. Byttes også mer enn gjerne i lyst, grått skinninteriør =) Edit: Det følger også med en pose med griller og tilbehør.. Meget pent og ikke minst komplett interiør!
JoeNasty Skrevet August 12, 2007 Skrevet August 12, 2007 Bilder....Hva er minsteprisen du hadde tenkt deg?Kan jo starte med ett skambud på 2000 jeg da
JoeNasty Skrevet August 12, 2007 Skrevet August 12, 2007 Når jeg så hvor pent det så ut øker jeg budet mitt og legger meg på 3000,- kommer tilogmed og henter hvis det er i Sandefjord som avatar sier.
Ballder Skrevet August 12, 2007 Skrevet August 12, 2007 Når jeg så hvor pent det så ut øker jeg budet mitt og legger meg på 3000,- kommer tilogmed og henter hvis det er i Sandefjord som avatar sier. Tror nok han vurdere det mer seriøst om du legger på 3 lapper til.
Lkoddenes Skrevet August 12, 2007 Forfatter Skrevet August 12, 2007 Det er greit med skambud, men jeg selger det ikke for 3k Kan også nevne at det er elektrisk justerbar lårstøtte (heter det det?) og nakkestøtte. Jeg vet ikke om det er standard, men syntes det var verdt å nevne =)
oddern Skrevet August 12, 2007 Skrevet August 12, 2007 ikke for å ødelegge salgstråden her. er det mye styr å montere disse setene i en bil som ikke har elektrisk justerbare seter fra før?
2mMy Skrevet August 12, 2007 Skrevet August 12, 2007 ikke for å ødelegge salgstråden her.er det mye styr å montere disse setene i en bil som ikke har elektrisk justerbare seter fra før? godt spørsmål! lurer jeg og på!
Lkoddenes Skrevet August 12, 2007 Forfatter Skrevet August 12, 2007 Er ikke helt sikker, men jeg mener å ha lest i noen andre poster at man bare må koble til + på batteriet.. Hvis dere ikke vet det er setene fra biler 02 og nyere litt anderledes enn de før 02.. Festene er ikke helt like, så det må til små justeringer for å få det til å passe i biler produsert før 02.
oddern Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 Er ikke helt sikker, men jeg mener å ha lest i noen andre poster at man bare må koble til + på batteriet..Hvis dere ikke vet det er setene fra biler 02 og nyere litt anderledes enn de før 02.. Festene er ikke helt like, så det må til små justeringer for å få det til å passe i biler produsert før 02. er det mye om og gjøre for å justere?
Lkoddenes Skrevet August 13, 2007 Forfatter Skrevet August 13, 2007 Er ikke helt sikker, men jeg mener å ha lest i noen andre poster at man bare må koble til + på batteriet..Hvis dere ikke vet det er setene fra biler 02 og nyere litt anderledes enn de før 02.. Festene er ikke helt like, så det må til små justeringer for å få det til å passe i biler produsert før 02. er det mye om og gjøre for å justere? Er ærlig talt ikke helt sikker, men jeg har hørt festene til seteryggen i baksetene må flyttes =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå