Gå til innhold

Hjelm til bankekjøring

Robin
 Share

Anbefalte innlegg

Nå som våler med ccn nermer seg, er det vel på tide å få kjøpt meg en hjelm. Tidligere på rudskogen har jeg bare lånt det. Hjelmen bør ikke være for stor og tung og klompete, og heller ikke kosta altfor mye (men er ikke ute etter noe dritt heller).

Ser det er litt forskjellig ute å går. Jeg lurer da på om det er noen som har noen hjelmer å ambefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelsen under taket tror jeg ikke blir noe problem for meg, setet står på det laveste og jeg er ikke så høy. Men kjente at bakhode på den ene hjelmen jeg hadde en gang var litt stort, og kom inni nakkestøtta selv om den ikke var vinkla forrover (var ikke noe stort problem men). Vansklig å velge, både omp hjelmen og sparco hjelmen ser begge ok ut, for å pirke så syntes jeg omp hjelmen så litt bedre ut pga fargen inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på omp hjelmen fra kollevold, så står det Blå på den typten som er avbildet lenger oppe her. Hvor er den blå? inni eller skjermen.

Den på bilde ser svart ut for meg å det er vel det jeg helst ville hatt men finner det ikke på sidene dems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...