Tommy. S Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 javel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Hva består resten av eksosen din av da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-320i Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 hei eg hadde det samma på ein 200sx ein gang eg bytta slik og da det viste seg hat det ikkje var litt igjen av den gamle pakningen som låg igjen også hadde eg teita litt hardt og da fekk eg slik knitring. også kjørte eg og etter hvert sp blei det verre og ena med at det kom ei syk tikking (banke lyd) fra toppen og da var den vrak. ver litt ops og finn ut ka som gjer det før noka går i dass. berre eit tips:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ac turbo Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 jeg har nettopp montert grenrør fra koed.dk på min 92 325 etter eg har hørt folk si ting som ( du får en #### fin gromm lyd ) og ( du kommer til og merke bra effekt. ) så eg slengte ut 4lapper og bolta det på. alt er tett og supert. skuff , ingen serlig gromm lyd. men men. hiver bilen på banen og mater opp til 150kmt. og kjente etter. HMMMM hvor ble draget av. lang historie kort. jeg mast akslerasjon, og jeg hører en syk gnistring i rørene. blir værre hver dag.. takk for all hjelp Trur at for å få best mulig lyd/effekt så må resten av eksosen også være i allefall 2.5toms rør.(effektanlegg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy. S Skrevet August 13, 2007 Forfatter Share Skrevet August 13, 2007 bmwe30turbo takk for tippsett. du kan vell ha redda meg for et par lapper der. det er ingen rester av pakningen men eg har teita de bra hardt. acturbo eg har 2.5" bak til katten og derfra er det 3" takk for responsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå