badsha Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 jeg har et merkelig problem her, problemet er når jeg kjører og må bremse litt kraftig pga kanskje kø, så kjenner jeg enorm risting i rattet, er helt utrolig, hva kan det komme av???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Vil dro du har fått ubalanse i skivene.. Da pleier det å riste ved nedbremsing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Tipper det er kast i bremseskivene. Sjekk eventuelt stabstagene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 samme problemet hos meg. rattet rister veldig når jeg bremser i 30 å oppover. under 20 blir det så godt som borte. skal prøve å bytte skiver denna uka her, regner med att det gjør susen. Men hender det kan være noe belegg som ligger på skivene, men det pleier å bli borte hvis du tar en hard nedbremsing eller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Hadde samme problem selv engang, det var bremseskivene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Kan også være loddet inni felgen som er borte! Kjente også litt risting på min, og der va loddet borte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Kan også være loddet inni felgen som er borte! Kjente også litt risting på min, og der va loddet borte! Da vil det vel mer eller mindre riste hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CSM Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Vil nok tro det er enten bremseskiver eller ett eller annet stag/opphengsdetalj. Som feks. casterstag (aka thruststag), stabstag... Ubalanse i hjul/felg merkes bedre i større fart. Vintersålene mine (15") har "standardvibrasjon" i 80, 100 og 120 km/h. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå