BmwHåkon Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 Noen som har noen smart tips til åssen jeg skal få ut bærekuler? skal bytte begge nedre kulene på begge sider, men dem sitter DØNN fast..
Superbeetle Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 Du må ha presse, og egnet hylse til å presse ut kulen. Jeg lagde et slikt verktøy selv av et rør som jeg skjærte ut to spor i..
maurtin Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 vil tro det er ganske håpløst uten presse.. måtte bruke kraft på 3 tonn på å få den ut hos meg..
-Sammy Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 Det er nok spesialverktøy som må til ja, og en del kraft.
xibriz Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 noen som vet hvor man får kjøpt ett slik spesialverktøy? kan være kjekt å ha
Lien Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 Hvis du ikke vil kjøpe verktøy så gjør du følgende: 1. Finn deg et gass sveise apparat 2. Varm kulen 3. Slå en fastnøkkel på undersiden 4. Ta et langt rør og tre inn på fastnøkkelen 5. Finn deg en partner og en stor stålhammer 6. Heng på røret mens partneren slår.. det funka for meg, og ja, det smeller når den løsner
Ballder Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 Alt kan fikses med et godt utvalg av rør, gjengestaver og en diger skru stikke. Men nå er verktøyet på vei ser jeg. Grttis med et kjekt verktøysett for e36.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå