SteffenM2 Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=174841 - Jeg var akkurat på vei ut da jeg så flere politibiler komme ulende. De stanset ved Esso-stasjonen på Kalbakken og sperret av en blå BMW, forteller Marius Haugli til VG Nett. Flere ganger ble BMW nevt i reportasjen, hadde det vært en anne bil ville dette sikkert ikke skjedd. Iriterende!
haavard Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 Hvem i all verden drar rundt med et jævla sverd midt i oslo da? Tviler på at følgende scenario hadde blitt omtalt i en evntuell artikkel "Skurkene stakk av i en Blå Daewoo".
[space] Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 Vi har jo BMW nevnt i media-samletråden, men topicen her er vel også missvisende? De sperret av en blå bmw, de BLE ikke sperret av en blå bmw. Sverd er inn det nå
knut_olestad Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 Jepp, du er ikke mann om du ikka har sverd og BMW
[space] Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 har bytta ut verktøykassa i bagasjelokket med sverdstativ for lenge siden..
knut_olestad Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 Det skulle bare mangle Og i hanskerommet kan man jo ha dolkene
The_transporter Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 sverd er for jenter.. jeg bruker smørkniven jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå