dud3s0n Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Shot with Canon DIGITAL IXUS 750 at 2007-08-13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 er ikke no fan av slik styling på e30.. men smaken som baken.. PS: vær så snill, få ordentlig topic... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Liker bedre org styling jeg også, men syntes den så pen ut:) alle kan jo ikke ha det samme, og dette var langt fra verste man kan gjøre med en e30. Pen bil!!! Eneste jeg ville fjernet var streameren i frontruten, det er bare harry!!! Vurdert mer senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Tøff bil! Kva heiter lyktene, eg likte dei. Kor fekk du tak i dei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Tøff bil! Kva heiter lyktene, eg likte dei. Kor fekk du tak i dei? ser ut som storte de lykter...for vel disse på gsbildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Så ut som en hel E30 Noen andre felger med byggekant på hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Tøff bil! Kva heiter lyktene, eg likte dei. Kor fekk du tak i dei? ser ut som storte de lykter...for vel disse på gsbildeler Oki, takk! Sleng inn fleire bilder då, gjerne av baken og interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Sort netting i fangeren, mer senk fremme, fjerne tåkelys(evt. få sotet de) og større felger er ting jeg ville forandret . PS: vær så snill, få ordentlig topic... Jepp, husk det! Forøvrig velkommen til bimmers . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå