Diesel power Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Pen bil, men du bør kanskje snu framdekkene dine. Ser så rart ut når retningsbestemte dekk står feil vei.Lykke til med salget. Ja, kan tru æ diskuterte da disse dekkene ble slengt på bilen Disse dekkene er kun merket med "outside" og leveres kun i en utgave. Dvs at drenmønstrene peker "feil" vei på en side, trodde jeg. Michelin Pilot Sport PS2 heter de, og i.flg dom så har den ingen betydning, kun estetisk. Sikkert riktig, men uansett litt rart synes jeg, spesielt med tanke på hvor kostbare de dekkene var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
qwest7 Skrevet August 31, 2007 Forfatter Share Skrevet August 31, 2007 Det var den peneste konsolen jeg hadde når jeg bygde bilen, også var det tenkt El.vinduer i den, men kom aldrig så langt Fikk ca. det jeg la den ut for ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Pen bil, men du bør kanskje snu framdekkene dine. Ser så rart ut når retningsbestemte dekk står feil vei.Lykke til med salget. Ja, kan tru æ diskuterte da disse dekkene ble slengt på bilen Disse dekkene er kun merket med "outside" og leveres kun i en utgave. Dvs at drenmønstrene peker "feil" vei på en side, trodde jeg. Michelin Pilot Sport PS2 heter de, og i.flg dom så har den ingen betydning, kun estetisk. Sikkert riktig, men uansett litt rart synes jeg, spesielt med tanke på hvor kostbare de dekkene var Det der er vanlig på flere andre merker og, så er sikkert et eller annet lurt de har funnet på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg