ssfuzer Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 synes ikke felgene er så ille jeg:) men smaken er som baken:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinlausen Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Jaggu bra nokon har rett ernæringsvet =D Eg førar meg opp på lista av misunnelige =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 får montert shadowline lister før eg henter den. Syns felga så bra ut jeg også, ihvertfall med de bremsene... Men hvorfor shadowline?? Svart E39 touring ser jo mye bedre ut med chrome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Gratulerer med meget rå bil, men jeg forstår ikke helt dette med soting av noen ruter, vet jo selvfølgelig at det ikke er lovlig å sote sideruter framme men om man ikke gjør det synest jeg man skal droppe bakrutene også.Min mening hvert fall.. hmmm.. hvis du har hørt om originalt PRIVACY GLASS fra bmw.. så er det sota bakerst.. og det ligger film på hele bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 hmmm.. mye styr om felgene ja.. de passer egentlig helt utrolig på bilen og bygger sinnsykt bra. 9,5 * 19 rundt hele. og helt nye yokohama 275 bak og 245 foran. Ligger helt greit på veien... Chrom listene har en tendens til å falme og det er lite pent.. bilen gjør seg bedre med shadowlister.. garantert.. men som alltid. Smaken er som baken.. uansett ikke pent med dårlige chrom lister.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 jeg må si meg enig i shadowline lister! så utrolig mye penere enn sånna stusselige krom lister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Chrom listene har en tendens til å falme og det er lite pent.. bilen gjør seg bedre med shadowlister.. garantert.. men som alltid. Smaken er som baken.. uansett ikke pent med dårlige chrom lister..Stygge chrome lister er ikke pent nei, det er jeg enig i;) Men så lenge de har den fargen de skal ha, så syns jeg det er de som ser best ut på svart bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Visste ikke at man fikk svarte blinkers til de originale hella xenon frontlyktene... Vet at alle de billig lampene kan ha det... Men men.. Lærer noe nytt hver dag.. Har vel bare aldri sjekket det opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Kjempe tøff E39 der med fete felger:) Er den godkjent med kompressor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 kompressoren blir bare brukt på egnede steder.. ellers ligger reima baki.. Ellers er det opp til den nye eieren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Okey skjønner.. Så vis man blir stoppa av bt så kan dem ikke si no mer på det siden det ikke har effekt når reima er av?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 nope.. ikke stort over ihvertfall... ca 300 uten.. ikke mye de får sagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Har du noen gang blitt stoppa med d da? Og sier heller ingen ting på eu kontroll? tenker litt på kompressor selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 hmmm.. mye styr om felgene ja.. de passer egentlig helt utrolig på bilen og bygger sinnsykt bra. 9,5 * 19 rundt hele. og helt nye yokohama 275 bak og 245 foran. Ligger helt greit på veien... Grattis på forskudd med RÅ BMW . Enig med HMSW, felgene ser veldig bra ut på den bilen, og for noen gryme bremser da . Ellers så bør du fortsette sotinga, eller fjerne det som er der. Mener også at chormlistene bør beholdes, ihvertfall hvis bilen er fin/skikkelig blank i lakken.. Venter i spenning på MANGE bilder, innvendig og utvendig. BTW, lag deg en ny tråd om den i Bilder & filmer/ show-off forumet når bilder er klare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Har du noen gang blitt stoppa med d da? Og sier heller ingen ting på eu kontroll? tenker litt på kompressor selv:) Har blitt stoppa.. skjedde lite.. han kommenterte at han synes bilen var strøken.. Anbefaler på det sterkeste.. kompressor fungerer rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå