Mikke1981 Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Okey:) Har vel en vis fordel på kompressor at du heletiden har effekt fra bånn av,i tillegg har du 540i Sett på rotrex komp til min,så et klipp av bmw med d. Var sånn suse lyd av den.. på din oxo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 er ikke mye lyd i denne under pådrag annet enn bak.. hehe.. Hører det hviner litt på ned turtall, og det skrangler litt i drevene på tomgang.. Kompressorene til 6'er er ganske annerledes og på en måte bedre ettersom de får opp trykket raskere. Men dette er ikke så merkbart ettersom 540'n har ganske bra klem fra før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Visste ikke at man fikk svarte blinkers til de originale hella xenon frontlyktene... Vet at alle de billig lampene kan ha det... Men men.. Lærer noe nytt hver dag.. Har vel bare aldri sjekket det opp..Hvis du tenker på det jeg nevnte om svarte lykter, så mente jeg blinkers bak forran er det det best med klare glass og pærer som ikke er oransje når de ikke lyser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 okay... da skjønner jeg.. foran sitter det i vanlige pærer, men det ligger nye klare som skal i senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Gratulerer med ny bil! Hvor mye effekt har denne med komp.`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.Barane Skrevet August 16, 2007 Forfatter Share Skrevet August 16, 2007 Takk skal du ha Lien Denne BMW en har bremsa 433 hk så dette flytter seg heilt greit kan eg tenke meg =) hehe nå er det bare 1 døgn til henting. hehe gleder meg så det holder =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.Barane Skrevet August 16, 2007 Forfatter Share Skrevet August 16, 2007 Legger ut ny ling når gliset er komt til gars hehe =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinlausen Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Såg og høyrte den ikveld, rå bil =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.Barane Skrevet August 21, 2007 Forfatter Share Skrevet August 21, 2007 takk for det =) Kommer ny link i kveld. med bilder osv... vist eg får tid da. det blir for litt vanskeli og sitte i ro når du har ein som bil i garasjen hehe =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå