Gå til innhold

pene 18" felger 5-120 et18.. SOLGT!!!!

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
leirviken hvorfor er du skeptisk du ser jo selv om du liker felga , prisen på tinga kan du jo sjekke lett..

OT har jo sett nyprisen på disse felgene.. men er skeptisk om de vil se bra ut på min bil, og om jeg vil få solgt de en gang.. :roll:

Skrevet
nææ vil ikke gi 6k for de :?

det ser ikke ut til at det er så lett å få solgt disse.. så derfor er jeg litt skeptisk..

Det er bare kverulanter som deg som ikke klarer å bestemme seg, eller bare liker å prute uten å kjøpe!

Skrevet

ok. slik går det når man ikke kan bruke photoshop!

Ja litt desperat er jeg. Jeg trenger pengene mer enn jeg trenger felgene! Men det betyr jo heller ikke at jeg puler for småpenger!

Skrevet

Fortsetter budet på 5500 kr, dersom du sender jeg.

Da må frakt være med i prisen. Ser helst du sender imed posten i post oppkrav, så har jeg en garanti på at jeg får noe i hvertfall :lol:

Jeg tengte egentlig ikke å koste på bilen så små felger, men får jeg dem for denne prisen tar jeg dem, da jeg har gått glipp av 2 sett med 20 tummere og dekkene jeg har er utslitte.

Kronene ligger å venter på deg... :wink:

Skrevet
ok. slik går det når man ikke kan bruke photoshop!

Ja litt desperat er jeg. Jeg trenger pengene mer enn jeg trenger felgene! Men det betyr jo heller ikke at jeg puler for småpenger!

du var da en veeldig trivelig selger..

dårlig på ps er jeg ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...