atle Skrevet August 21, 2007 Forfatter Share Skrevet August 21, 2007 Litt småplukk innvendig, men utvendig er den strøken. Ny lakk for et år siden. Da det har vert dårlig vær her siden jeg kjøpte bilen har jeg desverre ingen nye bilder. HAr bildene som var i anonnsen. Mangler sperre, må ha sperre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 pen bil men imageshack er banna her! iallefall fra min side! helt jævli treigt +++ masse poker dritt som kommer heletiden bruk photobucket.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 den biln der er fint behandlet og lite brukt de siste årene iallefall;) kompis av meg du har kjøpt den av... Og GS fikser vell sperre til deg, og de har vell garanti også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atle Skrevet August 23, 2007 Forfatter Share Skrevet August 23, 2007 pen bil men imageshack er banna her! iallefall fra min side! helt jævli treigt +++ masse poker dritt som kommer heletiden bruk photobucket.com Har du et problem med imageshack får du ta oppmed dem som har ordnet nettsiden, og få dem til å bytte til photobucket.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atle Skrevet August 23, 2007 Forfatter Share Skrevet August 23, 2007 den biln der er fint behandlet og lite brukt de siste årene iallefall;) kompis av meg du har kjøpt den av... Og GS fikser vell sperre til deg, og de har vell garanti også Ja det stemmer det. Har tenkt å behandle den fint de neste åra au. Skjekket på GS ang. sperre, var 20 lapper for en der. Får vurderes om det ikkje går ann å finne en brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 pen bil men imageshack er banna her! iallefall fra min side! helt jævli treigt +++ masse poker dritt som kommer heletiden bruk photobucket.com Har ingen problemer, jævli treigt går det ikke og hva har man innebygd pop-up blocker i nettleseren for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 20LAPPA??? dæven d va dyrt! jaja e no gratis me KEMPII sperre da:P hørt me dem om dem kan skaffe brukt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnleif Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Er det ikke sperre på disse orginalt? Eller er den ødelagt? Fin bil, har lyst på en selv. Mvh Gunnleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 diffbrems var tilleggsutstyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå