Olaisen Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Hvor er dette plassert på min E30 325? Eventuelt coupefilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Sikker på at det er noe sånt i en gammel E30 da? Kan ikke huske at jeg har vært borti det på de før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 hva vil endre seg (bli bedre..) når man bytter pollenfiltrene ? (jeg har da 2..er det vanlig?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 hva vil endre seg (bli bedre..) når man bytter pollenfiltrene ? (jeg har da 2..er det vanlig?) Ja du har 2 store bokser på hver side ved torpedoveggen, samme som E39 har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 hva vil endre seg (bli bedre..) når man bytter pollenfiltrene ? Hvis du har dugging på rutene fra klima ved oppstart, så kan det være lurt å bytte disse, og evt hvis det kommer dårlig lukt fra anlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 da trenger jeg ikke bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet August 14, 2007 Forfatter Share Skrevet August 14, 2007 Så da er ikke dette på E30 Modellene da? Orket ikke begyne og leite, og iallfall ikke lete etter noen som ikke finnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 hva vil endre seg (bli bedre..) når man bytter pollenfiltrene ? (jeg har da 2..er det vanlig?) Hvis dei er nesten tette vil det blåse veldig dårleg av klimaanlegget. Var i allfall som natt og dag etter eg skifta på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå