bmwrasaren Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 denne er jo også ganske bra sikra I h...... da! Hvordan tør folk å ligge under noe sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 gale folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Det er sjelden jeg mekker bil selv men jeg har da 4 stk slike røde bukker som vist på bildet over her i tilfelle jeg må under.. Men hvis enkelte ønsker å ligge under en bil stablet opp med vedkubber så dem om det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Minner om meg her Neida, jeg er ikke så ille, men vet med meg selv at jeg er litt for dårlig til å sikre bilen når jeg bare skal gjøre sånne småting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 synes sikringa sto i stil med bilen jeg(les vag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 For noen surrehoder, de tenker tydligvis ikke lenger enn til nesa.. Han får ta med seg motorsaga og kappe seg 4 svære runde stubber - budsjett bukker med noen prosent høyeresikkerhetfaktor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå