Tsbusa Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 Noen bilder av meg da? M535i som spøla til det small Den Warsteineren er en kompis sin, er en lettere trimma 2,5 som står nedi, har også vært 3,5 turbo nedi før også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 Mangler bare bilder fra årets treff nå da Jeg har ca 500 bilder og snau time med film... Men har noen tekniske problemer med kameraet, så får det ikke inn på pc'en!! (filmen altså) men bildene er her de, må bare gidde å plukke ut de beste... Men om noen har bilder/film av min m535i, legg ut da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Ja hvor ble det av bildene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Nå har jeg endelig fått lagt ut noen av bildene.. tok desverre litt tid. Smakebiter (Flere bilder kan sees ved å trykke på lenken nederst under bildene); Se flere bilder her! Har ca 400 bilder igjen enda.. Gidder langt ifra å fikse og legge ut allt. Men noe blir lagt ut, og det kommer også snart bilder ifra bilvasken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 bumper litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå