badsha Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 hehehe idiot http://www.metacafe.com/watch/227779/e36_m3_crash/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Lurer på hvordan forsikringssaken her ble. Han er jo først inni rundkjøringen, og bare ord mot ord ang. at han lå litt sideslengs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 hehe han var jo fårst så han andre burde vel ha vika hehe:) men er ikke godt å si hehe tipper han får skylden siden han hadde en bmw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Han som ble påkjørt hadde brukbar fart inn i rundkjøringen også, temmelig idiotisk kjøring av han også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Haha Lappen i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 I noen land har du vikeplikt når du er inni rundkjøringa for de som kommer fra høyre da! Vet ikke hvordan det var i det tilfellet her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 har vel vikeblikt for biler som er inne i rundkjøringen på høyre side i norge og edit:Viss jeg ikke tar heilt feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 var det en BMW han kræsja med og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 var det en BMW han kræsja med og? Ligna veldig på en E60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 har vel vikeblikt for biler som er inne i rundkjøringen på høyre side i norge ogedit:Viss jeg ikke tar heilt feil.. Riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Haha Lappen i posten bedre en å ikke ha lappen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 har vel vikeblikt for biler som er inne i rundkjøringen på høyre side i norge ogedit:Viss jeg ikke tar heilt feil.. Riktig! Ja men i noen land er det vikeplikt for biler som kommer fra høyre når du SELV er inne i rundkjøringa! I Norge kommer jo bilene bare fra venstre når de er i rundkjøringa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Er i grunn unødvendig å leke seg på en så traffikert plass da, både med tanke på egen og andres sikkerhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 prøvde meg på en liten sladd i går i en rundkjøring. snurra rundt på null komma niks. tror jeg skal øve på en litt øde parkeringplass før jeg gjør noe så dumt igjen. bare flaks at jeg ikke dulta borti no/noen. forresten noen som vet om en øde parkeringsplass i Oslo eller omegn ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Humre humre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå