badsha Skrevet August 16, 2007 Forfatter Share Skrevet August 16, 2007 prøvde meg på en liten sladd i går i en rundkjøring. snurra rundt på null komma niks. tror jeg skal øve på en litt øde parkeringplass før jeg gjør noe så dumt igjen. bare flaks at jeg ikke dulta borti no/noen. forresten noen som vet om en øde parkeringsplass i Oslo eller omegn ?? gjør det på fornebu der golfbanen hører til:) der lager jeg mine hvite skyer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 prøvde meg på en liten sladd i går i en rundkjøring. snurra rundt på null komma niks. tror jeg skal øve på en litt øde parkeringplass før jeg gjør noe så dumt igjen. bare flaks at jeg ikke dulta borti no/noen. forresten noen som vet om en øde parkeringsplass i Oslo eller omegn ?? Slottsplassen? tenker kongen sperrer øya opp da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 prøvde meg på en liten sladd i går i en rundkjøring. snurra rundt på null komma niks. tror jeg skal øve på en litt øde parkeringplass før jeg gjør noe så dumt igjen. bare flaks at jeg ikke dulta borti no/noen. forresten noen som vet om en øde parkeringsplass i Oslo eller omegn ?? Slottsplassen? tenker kongen sperrer øya opp da ja hmmmm. noe å vurdere ja kanskje svinge innom hagen til Sonja og spinne opp litt rosebedd i samma slengen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå