badsha Skrevet August 16, 2007 Forfatter Skrevet August 16, 2007 prøvde meg på en liten sladd i går i en rundkjøring. snurra rundt på null komma niks. tror jeg skal øve på en litt øde parkeringplass før jeg gjør noe så dumt igjen. bare flaks at jeg ikke dulta borti no/noen. forresten noen som vet om en øde parkeringsplass i Oslo eller omegn ?? gjør det på fornebu der golfbanen hører til:) der lager jeg mine hvite skyer;)
skillbill Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 prøvde meg på en liten sladd i går i en rundkjøring. snurra rundt på null komma niks. tror jeg skal øve på en litt øde parkeringplass før jeg gjør noe så dumt igjen. bare flaks at jeg ikke dulta borti no/noen. forresten noen som vet om en øde parkeringsplass i Oslo eller omegn ?? Slottsplassen? tenker kongen sperrer øya opp da ja
FatLaces Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 prøvde meg på en liten sladd i går i en rundkjøring. snurra rundt på null komma niks. tror jeg skal øve på en litt øde parkeringplass før jeg gjør noe så dumt igjen. bare flaks at jeg ikke dulta borti no/noen. forresten noen som vet om en øde parkeringsplass i Oslo eller omegn ?? Slottsplassen? tenker kongen sperrer øya opp da ja hmmmm. noe å vurdere ja kanskje svinge innom hagen til Sonja og spinne opp litt rosebedd i samma slengen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå