haugejan Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Kjøyre med brekken på har eg ikkje noko tru på. Går kunn på eldre bilder. Dersom ein ikkje har Ibus adapter, kan ein jo kjøpe ein TV-free adapter. Ligg mange slik på ebay.de. Eg kjøpte eit slik der og bruker det på min. Det funger som ei kule og er svært enkelt å montere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Det analoge nettet blir ikke slått av før 1 år etter det digitale lanseres, dvs. neste høst på øst/sørlandet, og enda et år ekstra i nord.. Og jeg er vel egentlig spent på å se om det blir slått av i det hele tatt, tror mange kommer til å bli pissed off.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWindividual Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Var i går og kjøpte meg en 2001 320D touring. Og den har tv og navi system. Men ulempen er at jeg ikke kan se på tvn mens jeg kjører. Vet at man kan få tak i en kabel som gjør at denne sperren blir borte. Var og prøvekjørte en som hadde tatt vekk denne sperren..Takk for svar. Se på ebay http://cgi.ebay.com/BMW-3-5-7-X5-TV-Fre ... dZViewItem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå