Gå til innhold

Tråden om min bil, 00' BMW 318ci AC Schnitzer

Richie85
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Tenkte å legge ut et bilde av bilen ved litt photoshop leking.. felgene er hentet fra et bilde av gamle bilen min, uansett hvor oppbrukt CH er på BMW, så synes jeg dem kledde bilen..!

Åpen for forslag på andre felger jeg kunne hatt på den?? må være 19" ;) om det ikke er M-Paralell da:D

synes også at det ble pent med M-tech 2 sideskjørt..

bakgrunn-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter jeg på pakke :D

Tatt et lite rush nå, så får bytte litt slitasjedeler.

Har bestilt ny bordcomputer, skal bytte bærearm v side, hjullager og bremser rundt om med nye klosser selvsagt. Bilder kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Photoshop har jeg mekket selv serru =) hehe..

Bestilte bare helt vanlig originalt.. så ikke helt poenget med å sette på no barke greier på en vanlig 318.. tror du er litt enig.. hehe. Skulle det blitt tøft med noe annet, så måtte jeg har byttet kalippere osv, eller ville det sett så rart ut med slissa og ventilerte skiver som er på 288mm. Derfor originalt på denne bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Nei, tenkte siden faren din er fotograf, hehe. Blir vel bra med nye bremser ja, men uenig i at 288mm ikke kan være slissa :D

Hehe.. pappa er informasjonsrådgiver han da.. :P men tar bilder der og;)

Joda, alt kan være slissa.. men jeg synes at det er tøffere da å ha det på større str :)

bilder kommer når jeg er i gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sattan! Drit fint med BBS CH. Du får få deg et vintersett med de i 18" 8) .

Hehe.. kunne godt tenkt meg dem i 19" ja.. men får nå se på lommeboka.. er en del annet som kom først nå dessverre.. :/ men da burde den bli god å kjøre da;)

i og med at jeg har lagt 18" ut for salg, så kjører jeg nå rundt på 16" org lett met, kjempe nydelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...