Richie85 Skrevet November 10, 2007 Forfatter Share Skrevet November 10, 2007 Hei kjakan....når skal vi ta foringene på touringen da? Hallo! Da var jeg tilbake på nett, forbanna ****maskin. Men! når det er sagt, så kan vi ikke få til det en dag snart da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 10, 2007 Forfatter Share Skrevet November 10, 2007 Ja... Da får jeg kanskje smelle bomben.. Bilen blir snart levert og det kommer det ny bil på meg også. Kan røpe såpass at jeg også trer inn i touringklubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Ja... Da får jeg kanskje smelle bomben.. Bilen blir snart levert og det kommer det ny bil på meg også.Kan røpe såpass at jeg også trer inn i touringklubben Når du sier A, så må du også si B.. hva skal du handle deg? Hvor havner bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 10, 2007 Forfatter Share Skrevet November 10, 2007 Ja... Da får jeg kanskje smelle bomben.. Bilen blir snart levert og det kommer det ny bil på meg også.Kan røpe såpass at jeg også trer inn i touringklubben Når du sier A, så må du også si B.. hva skal du handle deg? Hvor havner bilen din? hehe.. får ikke bilen ennå, så blir å vente litt til.. Nye bilen er ikke noe spesiell i grunn, den er helt original, men kan bli et prakteksemplar.. må bare koste på litt kjenner til sånt vi Cato;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Kan røpe såpass at jeg også trer inn i touringklubben Kun et døyt halv år siden du var i Touringklubben da . Men uansett grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 E39? Richard, kan du ikke bare sende en pm/sms/mail etc og si hvilke kvelder som passer deg? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 jeg tror det er en e46 med sekser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 jeg tror det er en e46 med sekser... Blæ, småbil... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Steffan, kan jo hende det er en 328? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Steffan, kan jo hende det er en 328? Fortsatt 1m for liten i lengde og bredde... . Neida, skal slutte å kødde! Blir spennende å se hva han har shoppa nå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 Må nok dessverre skuffe dere med at det "bare" er en 01 320i Touring. Hadde det bare vært 328 Dr_S hehe.. Ang foringene dine, så sorry at jeg har vært treg! vært vanvittig med overtid denne mnd og en datamaskin som har hengt seg helt.. Vet ikke når vi kan få det til, men når har du tid denne uken da? Hvertfall så jeg får tatt en titt på det aller først også får jeg ordnet no plass på jobben så vi får fikset det? Høres det greit ut el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Må nok dessverre skuffe dere med at det "bare" er en 01 320i Touring. Hadde det bare vært 328 Dr_S hehe..Ang foringene dine, så sorry at jeg har vært treg! vært vanvittig med overtid denne mnd og en datamaskin som har hengt seg helt.. Vet ikke når vi kan få det til, men når har du tid denne uken da? Hvertfall så jeg får tatt en titt på det aller først også får jeg ordnet no plass på jobben så vi får fikset det? Høres det greit ut el? Hehe, det går bra vettu! Jeg er bare glad hvis du får tid jeg! Jobber seint denne uka man-tir-ons ihvertfall...og reiser bort på fredag. Så måtte evt blitt torsdag ettermiddag.. Opp til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 Bilen er solgt og hentet for en stund tilbake, bare jeg som er dårlig med oppdatering etter jobbing døgnet rundt. Da sier jeg takk for deg til gamle bilen min, du var feilfri Også håper jeg nye bilen blir like bra.. 01 BMW 320i Touring. Samme farge, men med enda mer utstyr.. gleder meg til sommeren, er i grunn lei av våte veier!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Gratulerer med ny bil, Richard! Venter på bilder og ny tråd om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 Gratulerer med ny bil, Richard! Venter på bilder og ny tråd om bilen Takk Cato! Tenkte å legge opp en tråd nå faktisk.. har ikke bilder ennå, men det kommer så fort jeg har! Ser ut til at jeg skal gratulere deg med ny bil også!! Fy f... det er rå bil eller?? Jeg vil se tråd og bilder om den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå