Gå til innhold

MGR - E30 325i 24v


MGR
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, da har tiden kommet og jeg har kjøpt meg en bmw e30 316 med 318 motor i, ifra 1987.

Bilen har gått i underkant av 200k men og motor 172k ca.

Bilen er grei, en del rust, og et par bulker.

Den er lakket i bmw polar(is)-metallic, altså lys sølv, er en del små plukk på den.

Bilder kommer i morgen.

Planer:

-325 bremser, bakaksel, og kanskje fjærbein. og coilovers.

-325 diff

-bytte venstre framskjerm, til en uten rust, helst i lik farge(si ifra viss du har)

og bytte høyre i lik farge, siden den har en annen farge.

-rette ut bulker på panser + lage luft inntak selv.

sette på facelift front, med motorsport leppe

godkjent sota baklykter, og gule framlykter, og tåkelys/spredere

-ny lakk,(blå farge, noe alla blå fargen på forester rally edition)

-fjærne all rust, sveise i nytt stål i hjulbuene, sia de er ganske rustene, gå over med rust bullit( norsk importør svarer ikke på mail, så blir litt vanskelig å få tak i med det første)

-tette igjen antenne hull, ha ei mindre finere ei på taket.

-lage eksosanlegg selv, doble dtm potter hadde jeg tenkt meg. fult klar over at folk ikke liker det, men jeg gjør det!

-få mamma til å sy nye sete trekk i delskinn, svart og grått, lakke interiør svart og grått, og støpe noe nytt i glass fiber, må lage b.l.a ny hatte hylle, da forige eier kappa hull til høytalere. også få friska opp speedoen littgrann, stygg klokke der nå, skal få satt inn turteller, er det bare å bytte? el må bytte hele speedo panelet der? tenkte også få få litt sterkere lys der. blir vel også antagelig mer lys inne i bilen, er koselig med det

kommer sikkert til å bli mer på lista etter hvert.

jeg er 16 år, så dette kommer til å bli et lite lang tids proskjekt, men viss noen har noen deler de vil bli kvitt, å det er noe interisagt, så ta kontakt. det meste er av interessetar også gjerne imot innspill.

- men vil ikke høre noen kometarer om at jeg bare er 16 år!

mvh MGR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...