Stjernstedt Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Hei Er på jakt etter et pent eksemplar av ratt til E30. Helst M-tech Send meg bilder og pris MVH Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 18, 2007 Forfatter Share Skrevet August 18, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 21, 2007 Forfatter Share Skrevet August 21, 2007 Bump Ingen som vet om noen som skal selge heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 22, 2007 Forfatter Share Skrevet August 22, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 Jeg har et M-tech 2 ratt! Det er det bildet jeg har.. Interessant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 Eg har både m-teck 1 og orginal rat kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 23, 2007 Forfatter Share Skrevet August 23, 2007 MrBimmer: Send meg bilder av m-tech rattet dit. Er interessert! Legg de i denne posten eller send de til mortenstj@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Jeg har også m-tech 1 ratt til salgs. 500kr. pm hvis du er intresert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå