Dirty Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Så ut som den hadde fått seg en liten trøkk! http://www.fvn.no/nyheter/lister/article504074.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Ser ut som om det der hadde gjort ondt hvis de hadde sittet i det staten vil at alle skal kjøre: 22 år gammel Ford Fiesta. De nevnte forresten ihvertfall navnet på begge bilene og at det på ingen måte var personen i BMW sin feil, fremskritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Også en E46 Coupé da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 16, 2007 Forfatter Share Skrevet August 16, 2007 Ja er nede på sørlandet er ikke folk så rasiste mot bmw faktisk! bare litt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Mitsubishi colt.... Er vel omtrent bare pensjonister som kjører slike biler.. Her har jo denne sjåføren nesten drept føreren av bmwèn ved å skyve den inn i traileren. Skulle bare mangle at han/hun ikke ble lappløs av noe slikt. Bør aldri få igjen lappen heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 dette er resultatet når man legger sving på rattet før veibanen imot er ledig. skal jeg av hovedveien mot venstre svinger jeg ikke før det er ledig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Hadde klikka på personen i Colten tror jeg..! Blir bilen kondemnert ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 blir nok kondemnert ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 dette er resultatet når man legger sving på rattet før veibanen imot er ledig.skal jeg av hovedveien mot venstre svinger jeg ikke før det er ledig! Holde beinet på bremsen vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Så meget stygt ut, men kunne vel ha gått mye verre, når en trailer er med i bildet. Håper det går bra med vedkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 dette er resultatet når man legger sving på rattet før veibanen imot er ledig.skal jeg av hovedveien mot venstre svinger jeg ikke før det er ledig! Holde beinet på bremsen vettu... hva hjelper det når bilen kommer bak i 50? mye krefter ute og går. hjelper ikke mye med bremsen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 det burde vært opplest og vedtatt at alle har generell vikeplikt for BMW. møtes 2 BMW viker den med minst motor. eller er alt dette bare i hodet mitt??? sorry for ot, blir bare litt melankolsk av å se slike kjøremaskiner stygt kvesta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 det burde vært opplest og vedtatt at alle har generell vikeplikt for BMW. møtes 2 BMW viker den med minst motor. eller er alt dette bare i hodet mitt??? sorry for ot, blir bare litt melankolsk av å se slike kjøremaskiner stygt kvesta. Denne stemmen har jeg i hodet mitt også. Får håpe folka klarte seg bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 dette er resultatet når man legger sving på rattet før veibanen imot er ledig.skal jeg av hovedveien mot venstre svinger jeg ikke før det er ledig! Holde beinet på bremsen vettu... hva hjelper det når bilen kommer bak i 50? mye krefter ute og går. hjelper ikke mye med bremsen da. Låste hjul styrer ikke, så teorien din med og IKKE svinge har null og si om bremsen er inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Mitsubishi colt.... Er vel omtrent bare pensjonister som kjører slike biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå