Gå til innhold

Haynes til E34..

Zaphod
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Søkte litt rundt her på forumet men finner ikke ut hvor jeg kan få kjøpt Haynes boka til E34 520 92 mod. Finner på amazon blant annet til 525 men ingen til 520. Er de såpass dønn like at jeg kan bruke den?

leste noe om at bentley boka skulle være bra men finnes den til min?

Hvis noen har tips til hvor jeg kan få kjøpt det så hadde jeg vært takknemelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg lasta ned pdf fil av Bentley og den er sinnsyk mye bedre en Haynes.

Detaljer og med mye bilder. Jeg som ikke har skrudd bil før var godt igang med å filosofere over motorbytte og andre ting før lommeboka sa klart ifra om at det ikke var aktuelt.

Du kan jo søke litt i forumet her for linkene til nedlasting av begge bøkene som pdf filer har blitt gitt ett par ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne (BMW 3 & 5 Series (SOHC) Haynes Part No. 1948 i svensk utgave): http://www.haynes.com.au/category8_1.htm

Haynes boka som du nevner her er jeg ikke særlig tilfreds med. Kjøpte denne i fjor, men omhandler for det meste "generelle" ting som har med E34 å gjøre. Omhandler også for det meste E30 og m20 motoren, og ikke m50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Den automobilia-linken virker ikke, finner ingen bøker :shock:

Bentley

BTW så er 520 og 525 E34 så likt at det ikke skulle vere noen problem å bruke en bok til 525.

520 vart sikkert ikke levert i USA så det nok derfor den ikke er nevnt i Bentley manualen.

Skulle hatt en slik bok i 3-serie, hvor kan jeg finne det? Evt noen som har en slik .pdf-bok med 3 serie? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...