-Sammy Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 Likte kommentaren til vrom vrom jeg^^BMW har bakhjulstrekk, så når den dingsen kommer inn fra siden, så legger jeg bare bimmeren min breit... haha satan å bra :D :D RE: RE: RE: RE: Har ikke tenkt å krasje Skrevet av vrom vrom 16.08.2007 kl. 15:24 La meg gjøre dette helt klart. Fordelen med bakhjulstrekk og masse gamp samt en smooth manuell girkasse; -er at man kan gire ned til 3 gir, sette klampen i bånn, komme over 5000 RPM slik at rekkesekseren jodler. Deretter vrir man forsiktig på rattet og legger bilen elegant bort fra krasjtestapparater. Til slutt konstaterer man i speilet at slappe forhjulsdrevne koreanere, Audier og Mercedeser mislykkes med et forsøk på å gjøre samme manøver ved å trekke i håndbrekket hhahahaaa "Enkelt og greit"
opt Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 ikke noe vits i å høre på de amerikanerne, de har aldri hatt peil på bil, de tror jo en bil eksploderer bare ved å skyte hull i bensintanken. bmw er jo generelt sikre biler nå til dags, umulig å forsvare seg mot suver, de er mye høyere enn vanlige personbiler, tipper selv wrc biler ville fått litt skade hvis de hadde fått en gmc full av smellfeite amerikanere i siden.
Kramer1 Skrevet August 18, 2007 Skrevet August 18, 2007 Synes det er betenkelig at andre billigbiler kom mye bedre ut av testen. BMW må sørge for å skaffe sikre biler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå