-Sammy Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Likte kommentaren til vrom vrom jeg^^BMW har bakhjulstrekk, så når den dingsen kommer inn fra siden, så legger jeg bare bimmeren min breit... haha satan å bra :D :D RE: RE: RE: RE: Har ikke tenkt å krasje Skrevet av vrom vrom 16.08.2007 kl. 15:24 La meg gjøre dette helt klart. Fordelen med bakhjulstrekk og masse gamp samt en smooth manuell girkasse; -er at man kan gire ned til 3 gir, sette klampen i bånn, komme over 5000 RPM slik at rekkesekseren jodler. Deretter vrir man forsiktig på rattet og legger bilen elegant bort fra krasjtestapparater. Til slutt konstaterer man i speilet at slappe forhjulsdrevne koreanere, Audier og Mercedeser mislykkes med et forsøk på å gjøre samme manøver ved å trekke i håndbrekket hhahahaaa "Enkelt og greit" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 ikke noe vits i å høre på de amerikanerne, de har aldri hatt peil på bil, de tror jo en bil eksploderer bare ved å skyte hull i bensintanken. bmw er jo generelt sikre biler nå til dags, umulig å forsvare seg mot suver, de er mye høyere enn vanlige personbiler, tipper selv wrc biler ville fått litt skade hvis de hadde fått en gmc full av smellfeite amerikanere i siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kramer1 Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Synes det er betenkelig at andre billigbiler kom mye bedre ut av testen. BMW må sørge for å skaffe sikre biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå