Bushnell Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 har en 318 is med dårlige bremseskiver, rister veldig når jeg bremser så jeg tenkte jeg skulle bytte. De som sitter der nå er ikke ventilerte, så ser jeg att de har ventilerte til 339 på biltema, passer disse? hvis ikke passer da de vanlige til 318 i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 318is skal ha ventilerte skiver som standard. Men hva tenker du med ventilert? Ser du for deg skiver med huller/slisser da? Vanlig ventilerte skiver har ventileren i siden, dvs at ikke skiven er massiv. Slik den er på 316/318. Hvis du har massive skiver kan du ikke bare bytte til ventilerte heller.. Ville ikke kjøpt bremseskiver på biltema, har hørt mye rart om at de ikke tåler mye varmgang. Og da er du jo like langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoron Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Vet ikke hvor du holder til, men jeg har en 318is og jeg kjøpte skiver på auto-trio i oslo... husker ikke i farten hvor mye de kostet da... Hadde samme problemet, men det løste seg når jeg byttet.. thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Viss du har kompakte skiver fremme så er bilen nok en 316i/318i med iS motor. Viss du skal ha på ventilerte skiver så må du bytte kalipere også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 is har ventilerte foran og massive bak originalt. jeg ville ikke kjøpt uorg bremseskiver. bmw bremser er veldig bra org. husk at du bør bytte klosser også når du bytter skiver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet August 17, 2007 Forfatter Share Skrevet August 17, 2007 tja de slo seg nå de orginale og, så tenkte jeg skulle prøve biltema sine, koster ikke så mye uansett så er de dårlige kjøper jeg bare orginale. bilen min er ombyggd så derfor er jeg ikke sikker på om jeg har 318 i bremser eller is bremser, noen som har bilde av begge deler eller kan forklare ganske enkelt hvordan jeg ser forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet August 17, 2007 Forfatter Share Skrevet August 17, 2007 eller når jeg tenker meg om så tror jeg att jeg vet forskjellen likevell, det er att det er hull rundt i kanten på skiva? som superbeetle forklarte.. bare jeg som er litt treg i tankegangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 du bør være sikker på at lager, foringer og felger er ok, ellers kan du få kast i de nye skivene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå