skillbill Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 Trenger hjelp med følgende: Hele dashbordet/instrumentpanelet er dødt! Bensin-måler, speedometer og turtall-måleren beveger seg ikke. Ingen av indikator-lampene fungerer heller, bortsett fra håndbrekk-ind.kat. Derimot har jeg fortsatt "bakgrunnsbelysningen". Noen som har hatt samme problem? Er det en sikring, og i såfall hvilken? All hjelp mottas med takk på forhånd!
geirauer Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 Jeg hadde også dette problemet på min E30. Fungerer varmeapparatet ditt? eller bare selve vifta? for på min var det en sikring som gikk til styrestrøm til alt mulig. Er jo bae å sjekke hvilken sikring som er gåen da
skillbill Skrevet August 16, 2007 Forfatter Skrevet August 16, 2007 ja, absolutt "alt" annet fungerer som det skal! er bare de tingene jeg nevnte som ikke virker..så over sikringene se, og de ser i orden ut alle sammen.. derfor jeg lurer på om det kan være noe annet.. men takk uansett!
Fliid Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 Kan være brudd i sikringene uansett. Sett multimeter på summing å sum sikringene, først da finner du ut om de er hele.
skillbill Skrevet August 16, 2007 Forfatter Skrevet August 16, 2007 har aldri vært noe flink til å summere jeg:P takk for tipset fliid, skal bare finne det hersens multimeteret så skal jeg summe så godt jeg kan;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå