2mMy Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Hvis man brenner ut filmen på dvd plate, burde det jo egentlig ikke være noe problem å kode om den til XviD/DivX eller lignende... Det er visstnok det det er.... DVD-rom'n låser seg. effektiv kopi sperre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 17, 2007 Forfatter Share Skrevet August 17, 2007 Hehe, du kan så si.. Men jeg lager jo bare brente versjoner uansett.. hehe. Sender forøvrig ut de 10 første i morra.. Må handle fler konvolutter i morra skjønner jeg.. Regnet ikke med så mange på en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Da har jeg bet. i nettbank, og sendt deg PM . Får håpe det er noen snutter av Touringen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 17, 2007 Forfatter Share Skrevet August 17, 2007 Såvidt jeg husker så er den med litt ja.. Har sett den om og om og om og om og ja.. Skjønner tegninga.. Litt lei for å si det slik. hehe Du er med av de som får filmen en dag senere dessverre Steffan. Har ikke fler konvolutter hjemme her nå, så da får jeg ikke sendt den i morra.. Artig at så mange viser interesse for den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Jeg vil også ha film, men jeg kan komme og hente den hos deg eller noe jeg. Er ikke lange kjøreturen akkurat det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Ikke noe problem det vet du. Send den når du ser penga på konto, og at konvolutter er i hus. Go elg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Du kan jo forsåvidt få en kopi av meg Steffan. mAZE har allerede fått penga sine, så da slipper han å bruke de på porto. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 18, 2007 Forfatter Share Skrevet August 18, 2007 Du kan jo forsåvidt få en kopi av meg Steffan. mAZE har allerede fått penga sine, så da slipper han å bruke de på porto. Hehe. Hehe, ja det var ikke dumt.. Synd vi måtte gjøre det slik. Men de som vil får den allikevel nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Hvorfor ikke bare legge den ut på x netverket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 18, 2007 Forfatter Share Skrevet August 18, 2007 Hvorfor ikke bare legge den ut på x netverket? Jeg har ihvertfall ikke noe bredbånd som talker det. Så det får noen andre ta seg av evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Du kan jo forsåvidt få en kopi av meg Steffan. mAZE har allerede fått penga sine, så da slipper han å bruke de på porto. Hehe. Hmm, det tenkte jo ikke jeg på . Menmen, spiller ikke noen rolle, får nå film i posten av mAZE'n . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Denne må man jo få seg Er det laget noe cover? Er 328'en med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 19, 2007 Forfatter Share Skrevet August 19, 2007 Du kan jo forsåvidt få en kopi av meg Steffan. mAZE har allerede fått penga sine, så da slipper han å bruke de på porto. Hehe. Hmm, det tenkte jo ikke jeg på . Menmen, spiller ikke noen rolle, får nå film i posten av mAZE'n . Jeg har ikke sendt den til deg Steffan da Gunnar sa han kunne levere den til deg.. Dr_S: Ikke noe cover nei. 328'n er nok med den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Jeg har ikke sendt den til deg Steffan da Gunnar sa han kunne levere den til deg.. Faen.. Han var nettopp her hos meg for å brife med noe som kunne parkere den gamle haugen min - Du skulle visst fått en kopi Steffan.. glemte det helt av jeg. Jaja, vi ordner det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 men nå som kanskje flere personer har fått den, så kunne jo kanskje dem hjulpet til med å seede den på x? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå