Gå til innhold

Bimmers-filmen fra Rudskogen 18. mai

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis man brenner ut filmen på dvd plate, burde det jo egentlig ikke være noe problem å kode om den til XviD/DivX eller lignende...

Det er visstnok det det er.... DVD-rom'n låser seg.

effektiv kopi sperre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, du kan så si.. :) Men jeg lager jo bare brente versjoner uansett.. hehe.

Sender forøvrig ut de 10 første i morra.. :) Må handle fler konvolutter i morra skjønner jeg.. Regnet ikke med så mange på en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg husker så er den med litt ja.. Har sett den om og om og om og om og ja.. Skjønner tegninga.. :D Litt lei for å si det slik. hehe

Du er med av de som får filmen en dag senere dessverre Steffan. Har ikke fler konvolutter hjemme her nå, så da får jeg ikke sendt den i morra..

Artig at så mange viser interesse for den da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo forsåvidt få en kopi av meg Steffan. mAZE har allerede fått penga sine, så da slipper han å bruke de på porto. Hehe.

Hehe, ja det var ikke dumt.. :) Synd vi måtte gjøre det slik. Men de som vil får den allikevel nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo forsåvidt få en kopi av meg Steffan. mAZE har allerede fått penga sine, så da slipper han å bruke de på porto. Hehe.

Hmm, det tenkte jo ikke jeg på #-o . Menmen, spiller ikke noen rolle, får nå film i posten av mAZE'n :P .

Jeg har ikke sendt den til deg Steffan da Gunnar sa han kunne levere den til deg..

Dr_S: Ikke noe cover nei. 328'n er nok med den.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sendt den til deg Steffan da Gunnar sa han kunne levere den til deg..

Faen.. Han var nettopp her hos meg for å brife med noe som kunne parkere den gamle haugen min ;) - Du skulle visst fått en kopi Steffan.. glemte det helt av jeg.

Jaja, vi ordner det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...