mAZE Skrevet August 30, 2007 Forfatter Share Skrevet August 30, 2007 dvd-versjonen er ikke slik vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Nei, som jeg skrev, så er verdtfall min dvd versjon helt topp, ikke noe å utsette på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 30, 2007 Forfatter Share Skrevet August 30, 2007 Ja det var det jeg regnet med, for hos meg funker det helt toppers i DVD-spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 Ettersom turen til Våler ble brått utelukket, så får de av dere som skulle ha dvd'n der si ifra. Jeg har fler konvolutter liggende her nå som jeg kan gjøre klar for sending i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Så deg ikke der oppe nei...Trodde du skulle filme jeg? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 3, 2007 Forfatter Share Skrevet September 3, 2007 Ja skulle egentlig det, men fikk ikke kommet til Gjøvik engang før det ble krøll. Men fikk da sagt morn til de som skulle bortover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octane Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Litt sent kanskje, men er det mulig å laste ned denne filmen ennå? Dirkte download linken virker ikke, å det er ingen som seeder den lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Kan ikke noen med fiberlinje hive denne opp på en FTP da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 hadde vært digg vist noen la den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Jeg får dessverre ikke hjulpet dere, men den kan fortsatt kjøpes for svimlende 30,- .. Sendes på dagen evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank535 Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Jeg lastet den ned fra ux inatt, så jeg kan seede en stund hvis det er stemning for det? btw bra film Maze! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Takk for det.. Forhåpentligvis blir den enda bedre i år om det blir noe treff da jeg har handlet nytt kamerautstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Jeg lastet den ned fra ux inatt, så jeg kan seede en stund hvis det er stemning for det?btw bra film Maze! Du laster ikke NED fra ux, det er en klient bare. Hvor lå filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 hehe, har seedet den filmen lenge jeg nå! og har vært litt trafikk på den i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå