Spiritus Sancti Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 Kyosho V-one RR: Fullt kulelagret. Carbon Chassis. Mazda RX7 apexi karosseri (verdt 550-600kr) Trenger ny plugg. Masse deler følger med: Hitec pistolkontroll. Diverse filter/-oljer. Dele motor, komplett uten sylinder. Effekt anlegg. Nye tannhjul til hele bilen. Bra stand! Denner går fælt! Helt nye driftedekk følger med! Kyosho V-one S Enkel versjon som trenger ny clutchklokke, 1 bakre støtdemper og nytt dempertårn. 8 dekk følger med (4stk nye driftedekk og 4stk lite brukt onroad dekk) Begge er AWD. Får med 2L fuel. Verdi rundt 14000. Helst henting. Budrunden begynner på 2500. Varer fram til fredag 22 aug klokka 20.00. Interesse via PM.
stiann Skrevet August 18, 2007 Skrevet August 18, 2007 litt drøy verdi pris men men. hva slags motor er det i rr? servoer? sender mottager? er det med startboks? kjører du løp? hvor mye har dem gått? hvor gamle er de? har du brukt begge bilene til drifting? masse info her som du bør legge ut.
Spiritus Sancti Skrevet August 18, 2007 Forfatter Skrevet August 18, 2007 S: 3700 RR: 4700 Kontoll: 1000 RX7 Karosseri: 600 RR'en er fullt kulelagret, carbon chassis og alle drev i stål, (ikke billig) MASSE DELER. Nsx karosseri, saleen s7 karosseri og stratus karosseri. RR'en har orginal motoren. Er ikke sikker på størrelse. Det er servoer, sender og mottaker i RR'en, men ikke i S'en. S'en er det snorstart. Det følger ikke med startboks til RR'en. Jeg har aldri kjørt løp, kun hobby kjøring i gården her. S'en har godt endel timer, usikker på hvor mange. RR'en har ikke godt veldig langt tror jeg, jeg har kjørt den i 15 min (kjøpt brukt) S'en kjøpte jeg i 2002 hvis jeg ikke husker helt feil. Ingen av bilene er brukt til drifting. Nok info?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå