Gjerstad Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 har har problemer med at turtelleren på bilen min (92mod 318is) har vært litt kronglete. Den har fungert når den har følt for det. Gjerne når det har vært regn. Når jeg starter bilen fyker den alltid opp til 1000 rpm, men står fast der. For å sjekke ut dette tok jeg ut hele "speedometer boksen". Jeg satt til tilbake igjen, og etter den var på plass fungerte heller ikke speedometer og bensinmåler. Dunket litt på glasset, og da fungerte speedometeret littegrann før det gav seg igjen. Hva er det som har skjedd her? Har Alle ledninger osv sitter på riktig plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Høres ut som dårlig kontakt på printkortet det med turtelleren. Det andre er jeg usikker på. Skjekket sikringer og d u var ikke nærat målere etc. når du fikla med det? Eller f.eks trøkte en skrutrekekr ned i prinkortet eks antall ganger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjerstad Skrevet August 17, 2007 Forfatter Share Skrevet August 17, 2007 Speedometeret og bensinmåleren bestemte seg plutselig for å fungere igjen så nå er alt topp Nå må jeg bare få ordnet turtelleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå