2mMy Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Faen. Dette hadde ikke jeg fått med meg. Var på vei hjem fra jobb i de tider..Har 328en kommet til TBG-området nå? Var vel egentlig oppi Molde den? tror ikke det! kom sammen med et par skyliner, og en liten turbomata polo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Lørdag - 18.08.07 Max Power Norgesturné - Drammen Drammen Travpark Oppstart Sound Quality kl. 12 Oppstart Max Power-utstilling kl. 15 Babekåring på Marcus fra kl. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 18, 2007 Forfatter Share Skrevet August 18, 2007 Tror den 328 ess compacten er havnet i Grenlands distriktet igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Se der ja, gamle bilen jo.. Den var finere med de felgene jeg hadde på den som Kjell Rune har handlet av meg, som sikkert blir å se på compact'n hans. Og den har fått ny GT-lippe også ser jeg. Og mindre soting på rutene også gitt. Gunnar: Han som jeg byttet bil med solgte den så og si med en gang til der hvor den er nå. Savner den litt da. hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 i morra 18'ende!og noen bilder til maZe noen større? han kjører på 24" der, og 22" om vinteren! Kan da seriøst ikke være mer enn ei tynn lakrisstripe med gummi rundt de felgene der?! ...ekstremt!! Hadde vi ikke en tråd nylig om fordelene med lavprofil?! hehe... Vet vi ikke skal klage og sute over andres ting, men det der var IKKE pent i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå