missing_Nin Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 Xbox 360 core med scart ledning og vga legning med overgang til dvi kontakt(ekstrautstyr). en kontroller. 64mb minnekort. Maskinen er behandlet kjempe fint! Spill: Need for speed carbon Need for speed most wanted lost Planet(konge spill) Fear( en av de skummleste spillene jeg har spilt) Battle for middel earth 2 (lotr) Deadrising test drive Alle spillene er som ny! Ikke en ripe! Pris 3000kr eller bud Kan også bytte i noe annet kult siden det ikke kom så mye bud. helst i en fet mobil!! nokia N95??
stiann Skrevet August 18, 2007 Skrevet August 18, 2007 bytte i radiostyrt bensin bil? har en komplett ofna hyper7 pcr rtr
Dirty Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 core det er den vesjonen uten disk ? headsett ?= trådløse kontroller osv?
missing_Nin Skrevet August 22, 2007 Forfatter Skrevet August 22, 2007 Ja, den har ikke harddisk eller tråløs kontroller.. headsett følger heller ikke med..men headsett kan kjøpes bill på nett. kan også kjøpe tråløs kontroller til den.. alt det som ikke følger med orginalt kan kjøpes ves siden av.. er ikke så at det ikke kan brukes på core modellen.
Dirty Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 Ja, den har ikke harddisk eller tråløs kontroller.. headsett følger heller ikke med..men headsett kan kjøpes bill på nett. kan også kjøpe tråløs kontroller til den.. alt det som ikke følger med orginalt kan kjøpes ves siden av.. er ikke så at det ikke kan brukes på core modellen. Nei det er jeg klar over! men det er jo ikke akkuratt gratis å kjøpe disk\headsett \ trådløsekotroller for å si det slik
missing_Nin Skrevet August 24, 2007 Forfatter Skrevet August 24, 2007 Det sa jeg jo heller ikke. bare forklarte at dte gikk ann å bruke på core modellen.
missing_Nin Skrevet August 24, 2007 Forfatter Skrevet August 24, 2007 den er enno ikke solgt!! kom med bytte tilbud. mobiler, forsterkere, dvd opptaker o.l
missing_Nin Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 bump!§ ingen bud eller forslag??
missing_Nin Skrevet August 27, 2007 Forfatter Skrevet August 27, 2007 Det er jeg og int. i! Hvordan er det? specs?
Larsinnj Skrevet August 27, 2007 Skrevet August 27, 2007 dvdspiller? Minidisk? Cdspiller? Og en sony ericsson W200i som er bundet til netcom youngtalk? Eventuelt mellomlegg?
missing_Nin Skrevet August 27, 2007 Forfatter Skrevet August 27, 2007 Eneste Dvd spiller med harddisk. Burde vær som god som ny! min 160gb. ++
Pedi Skrevet August 27, 2007 Skrevet August 27, 2007 den er enno ikke solgt!! kom med bytte tilbud. mobiler, forsterkere, dvd opptaker o.l Forsterker? Til bil eller hus?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå