EirikL Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Lurer på om noen vet hvordan man strammer låsingen i vindusramma på frontruta på e36 cab'er? Det kommer litt vann inn på førersiden hvis det regner mye og har det ser ut som cab'en klemmer mer på passasjersiden. Kan det være dette som gjør at jeg blir våt på kneet i regnvær? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 19, 2007 Forfatter Share Skrevet August 19, 2007 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Skjekk om pakningen som går ved vinduet på førerdøren er hel eller om den har fått seg en knekk. Kan fort komme inn vann her og dryppe ned på beinet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 23, 2007 Forfatter Share Skrevet August 23, 2007 Hm. Pakningen var hel og fin. Lurer fortsatt ppå om det er mulig å stramme låsingen på selve taket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328 Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 har akkurat samme prob jeg noen som vet hva som må gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 Vet ikke jeg.. Helt sikkert noen andre her som vet det:) Som har hatt samme problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 9, 2007 Forfatter Share Skrevet November 9, 2007 Har sannsynligvis funnet årsaken til lekkasjen. Slitasje fra noen års bruk har fliset til stofftaket på fire plasser på toppen. Tror det siver inn vann her fra de to fremste punktene og ned i listen/pakningen innenfor vinduet i dørene. Det samme i de to bakerste punktene og her kommer vannet inn i bilen mellom bakruta og siderutene. Høres dette sannsynlig ut? Og vil det i såfall hjelpe å impregnere taket? Innspill mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Caben jeg hadde før jeg byttet den var også meget slitt flere steder men var like tett. Prøv en imprignering. Det dryppet litt i min på den ene siden etter at jeg byttet caben, det var pakningene rundt sidevinduet, de var like fine men de består av 2 eller 3 deler og var ikke skjøvet tett nok sammen slik at det var litt åpning mellom to av dem. Jeg skjøv dem bare lenger sammen og da ble det tett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Impregnering og stofftak passer egentilg veldig bra sammen På e30 cab så kan lengden på krokene på takets fremkant justeres, men vet ikke åssen dette er på 36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå