shv Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 La ut et videoklipp i fjor med Eisenmann sport og sound rohr, nå har jeg Eisenmann race og åpent rør etter manifold. (Katter på manifold). Det lyder slik: http://videos.streetfire.net/video/d8fc ... 4eab4d.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 eisenmann er å blir sinna! men er jo mye bedre lyd når man kjører og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Deilig lyd i Eisenmann! Merker du mye forskjell fra det forrige Eisenmannanlegget du hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 snasen lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet August 18, 2007 Forfatter Share Skrevet August 18, 2007 Lyden er ganske lik, bortsett fra at den er høyere selvfølgelig. Og litt skarpere lyd etter at den fremste potta ble fjernet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Fin lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 RÅÅÅ lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Meget tøff lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Bikuben i Isdal du står utafor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet August 19, 2007 Forfatter Share Skrevet August 19, 2007 Korrekt observasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 La ut et videoklipp i fjor med Eisenmann sport og sound rohr, nå har jeg Eisenmann race og åpent rør etter manifold. (Katter på manifold).Det lyder slik: http://videos.streetfire.net/video/d8fc ... 4eab4d.htm Råå lyd! film litt når du kjører også da? har du noe erfaring me scorpion? skal hive dette på min e30 325i snart=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Tøff lyd Vil lyden bli noe lik hvis jeg setter dette på en 4syl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 kul lyd, enig med at du kunne filmet litt mens du kjørte og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet August 19, 2007 Forfatter Share Skrevet August 19, 2007 Tøff lyd Vil lyden bli noe lik hvis jeg setter dette på en 4syl? Blir nok desverre ikke lik, den lyden er forbeholdt seksere! Men du vil jo få grommere lyd på firere også med et bra effektanlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet August 19, 2007 Forfatter Share Skrevet August 19, 2007 skal se om jeg får tatt et klipp "in action" i nærmeste framtid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå