shv Skrevet August 19, 2007 Forfatter Share Skrevet August 19, 2007 La ut et videoklipp i fjor med Eisenmann sport og sound rohr, nå har jeg Eisenmann race og åpent rør etter manifold. (Katter på manifold).Det lyder slik: http://videos.streetfire.net/video/d8fc ... 4eab4d.htm Råå lyd! film litt når du kjører også da? har du noe erfaring me scorpion? skal hive dette på min e30 325i snart=) Har kun erfaring med Scorpion på E36, men den lyden var ihvertfall rå! Hadde ikke nølt med å kjøpe Scorpion, for min del er det ganske likestilt med Eisenmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Lyden blir også mye råere når eksosen er skikkelig varm, min erfaring med Eisenmann. Noen mil på litt utfordrende veier eller noen runder kryss-kryss med klampen i bånn gjør underverker for lyden, spesielt med reflekterende overflater på flere kanter f.eks. i tunneler eller i bygater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Ja dette var noe annet en på min 328 med originalanlegg. Vurderer å bytte bakpotta til en simons på min Blir vel ikke like rå lyd men forhåpentligvis mere enn originalt hvor man knapt hører eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 kor mykje måtte du ut med for race potta? og kor kjøpte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet August 21, 2007 Forfatter Share Skrevet August 21, 2007 Tror det var samme pris som sportspotta. Kjøpte via Schmiedmann, men måtte ta kontakt og ordne dette da denne potten ikke normalt selges på det europeiske marked. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Trenger en puss den potta der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet August 24, 2007 Forfatter Share Skrevet August 24, 2007 Hele bilen trenger en puss! Men det er en annen sak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Fin lyd i den m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Rå lyd! Håper på film der du kjører snart! Gir en helt annen lyd, mye tøffere (Synes jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 Her er et lite klipp, men det ble visst mer lyd av spinnende dekk enn eksos... http://videos.streetfire.net/video/3fe8 ... c5ba6c.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå