Gå til innhold

ELENDIG av BSbildeler....

Oderschvank
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, trorr det er mye delte meninger om de der, men at det skal ta så lang tid for og få fangere til en e30, det synes jeg er veldig snodig. trodde sånne ting nesten var lagervare jeg da. For det er jo ikke akkurat no uvanlig bil og style?

jeg fikk en e-30 fanger og jeg skulle ha en e-34 fanger, den venter jeg på enda og bestilte den i slutten av april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har hatt jævla masse problem med OS Bildeler, og da meiner eg jævla masse problemer.. Gidder ikke og skriva alt. men kan nevne at det tok meg 1 år med mass for og få tilbake penger for nokon speil.. Eneste grunnen eg fekk penga tilbake va pga eg begynnte på eit verksted som kjøper deler av dei.. men fy faen for ein behandling av kunder.. jævla drit plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har hatt jævla masse problem med OS Bildeler, og da meiner eg jævla masse problemer.. Gidder ikke og skriva alt. men kan nevne at det tok meg 1 år med mass for og få tilbake penger for nokon speil.. Eneste grunnen eg fekk penga tilbake va pga eg begynnte på eit verksted som kjøper deler av dei.. men fy faen for ein behandling av kunder.. jævla drit plass...

OS er det vel ingenting som heter lengre, de samarbeider vel med GS etter som jeg har skjønt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en liten episode med denne butikken.

Starta slik:

jeg skulle ha den GT leppa som du monterer under M3 fronten på Cab'n så fant jeg ut at den var noe billigere på siden dems i forhold til andre sider på nettet, så bestilte. gikk så en måned, begynte å bli utålmodig og gadd ikke vente lenger så sendte en mail om at jeg ville avbestille leppa fordi jeg var lei av å vente, så tar det et par dager før jeg får mail.

Min mail ble sendt 04/08-07.

"Hei!

jeg ønsker å avbestille min innestående ordre da jeg ikke har behov for leppa."

Får svar den 06/08-07.

"Hei! Frontspoileren er allerede på vei fra oss."

Samme dag kommer denne mailen:

"Orderen din er nå lagt til pakking på vårt lager. Normalt vil alle pakken bli klar til henting av posten mellom 1-3dager."

Da kjente jeg det begynte å koke litt og sendte en mail tilbake der jeg skrev:

"Hvorfor kan ikke ordren avbestilles når dere enda ikke har sendt den? Ifølge loven har jeg angrerett og med tanke på at den ikke er sendt vil jeg avbestille.

Jeg har ikke fått noen informasjon om denne forsendelsen før ETTER at jeg sendte dere mail om at jeg ville avbestille ordren.

Sånn jeg ser det betyr det da at dere har sendt ut en ordre jeg har avbestilt før den ble sendt, noe som igjen betyr at den blir sendt i retur på deres regning."

Da kommer denne Tina som jobber hos dem med en stjerne-mail:

"Hei,

03.08.08 bla pakken lagt for sending / sendt fra oss. Denne dagen fikk du også en automatisk mail om at pakken ble sendt med posten.

04.08.08 avbestilte du pakken, så da er dette desverre for sendt, med tanke på at det ikke er noe vi får gjort når pakken allerede er hentet av posten. Desverre."

Jeg har ikke fått noe mail om noe sending, den fikk jeg som skrevet lenger opp her den 06/08-07.

Altså, hva faen er det de driver med der borte? jeg har sagt klart ifra om at jeg IKKE ville ha leppa før den tydligvis ble sendt og likevel sender de?

Det som skjer nå er det samme som hos trådstarter, jeg returnerer leppa og jeg sitter igjen med å betale 5-600kr bare fordi de ikke vet hva de driver med..

Ikke kjøp noe fra det firmaet der, la de gå konkurs så vi slipper slike useriøse folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der Tina virker jo å være helt på viddene, jeg får en følelse av at de ikke har en dritt på lager og at de nekter å godta en avbestilling og derfor lyver om at alt er sendt for så å sende det likevel om man ikke vil ha det. Nå vet ikke jeg om de tjener noe på de 5-600kr de krever refundert i etterkant men noe må det nå være siden de gjør dette gang på gang..

nei, neste gang jeg skal bestille noe tror jeg at det blir på superstyling.no . så får jeg håpe de er noe mer seriøse:) de har ihvertfall alt jeg vil ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...