BoSJo Skrevet August 24, 2007 Forfatter Skrevet August 24, 2007 Bud vinnere er som følgende : M5 Styling komplett : bmwm535i 3.000,- på sms bud nøjagtig kl. 22.00, snak om flaks eller Vi snakker da altså om Front og Bakfanger, Skørter og hæk spoiler EL vindue heise foran incl. 2 knaps bryter. Bud på 500,- fra Stonescream Fire (4) dempere Bud på 1.500,- fra Mort Rullegardin bak. Bud på 100,- fra Stephan.s Man kan fortfarende spørge på andre ting fra bilen, men skal gå fort...plutselig er det borte *POOF*
mort Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 Rekner med at eg får med alt når du skriver dempere? senkesett og lagre og? Skaffer du transport til nærmeste transport sentral? morten
BoSJo Skrevet August 24, 2007 Forfatter Skrevet August 24, 2007 Rekner med at eg får med alt når du skriver dempere? senkesett og lagre og? Skaffer du transport til nærmeste transport sentral?morten Ja da, får med det hele Gammel smuss også, om du vil eller ikke Definer transport sentral
BoSJo Skrevet August 24, 2007 Forfatter Skrevet August 24, 2007 Linjegods og div Åhhh, du leste ikke tråden nei. Står "Kun avhenting ved Lillestrøm" Skal det sendes får du vente til jeg har tid, og blir kun sendt mot forskuds betaling eller oppkrav.
mort Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 jo leste de, men folk er ikkje alltid så vanskelige som de trur har tid til å vente eg.. Sei ifra når du får tid så overfører eg pengene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå