JoeNasty Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Ikke lov til å jakte med våpen av militær karakter....Men en Märklin-rifle med 16,7 hadde også vært noe,men koster fra 300.000 ,-og opp så er nok litt dyrt....Eneste med 12,7 er at den veier jo et halvt tonn...Men drivjakt er jo knall med en sånn og en god post!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet August 19, 2007 Forfatter Share Skrevet August 19, 2007 Ikke lov til å jakte med våpen av militær karakter....Men en Märklin-rifle med 16,7 hadde også vært noe,men koster fra 300.000 ,-og opp så er nok litt dyrt....Eneste med 12,7 er at den veier jo et halvt tonn...Men drivjakt er jo knall med en sånn og en god post!! faen.. hehe.. holder meg til 7.62.. Joda, d hadde vært fett Et kult lite utdrag fra en tekst på wikipedia.no : I 2002 traff en canadisk skarpskytter en Taliban-soldat fra 2430 meter, noe som er den lengste avstanden som er registrert. Canadieren brukte en 12,7 mm McMillan-rifle. Btw: Nydelig farge du hadde på bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Beklageligvis er nok ikke dette bilen min ,det er en M5 individual med den peneste fargen ever.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet August 19, 2007 Forfatter Share Skrevet August 19, 2007 Beklageligvis er nok ikke dette bilen min ,det er en M5 individual med den peneste fargen ever.... hehe.. såpass.. men den var fiiiiin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg