Sollitoo Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Heisann Bimmer boys;) Jeg gjorde kula nå for et par mnd'er siden, mistet lappen i ET år! :S etter at jeg hadde hatt den i tre mnd'er:P ikke mye å skryte av, menmen.. fikk nå kjørt 18,000 på tre mnd'er;) Og M5'en går fortsatt, eller 520 som det var før, måtte bare bytte motor.. Og snuten syns bilen min gikk kjempe bra til å være en to liter, da han kjørte den hjem da jeg ble tatt:P Men ihvertfall så tenkte jeg på at jeg skulle kjøpt en tak til å senka taket en 10 CM, og bygd om til 2 dørs.. for stasjonsvogn dørene er større.. men det jeg lurte på var om noen hadde bilder, eller viste om det var noe mulighet for detta? Vet det er selvbærende karoseri, men det hadde vært jævla gromt å hatt Bredda den 30 CM og senka taket 10-15 CM og Hatt to dører bare.. Den skal på EU kontroll om to mnd'er, men den vil ikke gå igjennom der med 3,6 VANOS turbo, som orginal registert 520 12v..
fugl Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Har du tenkt på hva dette vil koste? men for all del...der det er arbeidslyst er det håp... http://www.autopower.se/galleri/uddabilder/e34coupe.jpg
Sollitoo Skrevet August 19, 2007 Forfatter Skrevet August 19, 2007 Har du tenkt på hva dette vil koste? men for all del...der det er arbeidslyst er det håp... http://www.autopower.se/galleri/uddabilder/e34coupe.jpg Hehe^^ Penger er vel ikke akkurat problemet:P Men jeg vil ha noe ikke ALLE andre har.. Også liker jeg denna gamle e34'en, beste bilen det gitt, hadde en e46 320 cab 2004, men syns ikke den var så grom som prisen tilsa.. Og dette blir nok mer klassen showcar, selv om turbomotoren min skal nok fortsatt få sitte i.. For hvis jeg har en sinnsykt lav pen bil, så slipper jeg å kjøpe nye bakdekk hver jævla uke også hehe^^ det var den største kostnaden min ei stund, at det gikk et sett med bakdekk i uka.. Men det er jo klart denna sperra sliter litt, men ikke så mye som det høyrefoten min gjorde.. hehe^^ alle har vel vært 18 år, og med 520 hester så blir det fort litt blå røyk:P
maxis Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Har selv gjort dette på et annet bilmerke.(taksenket og bygd om til 2 dørs) "ståljobben" er det enkleste. Helvettet blir ruter,gummi/tetningslister og innredning.
Sollitoo Skrevet August 19, 2007 Forfatter Skrevet August 19, 2007 Interiøret fikser far min, jeg har stoler til e36 M3 liggende, så det er ikke noe problem, og baksetet bygger far min om, samt dørtrekk og sånn, kjekt å ha fattern som salmaker:P Vinduer man jo tilskjært da, så det blir vel ikke det største..
Steffan C Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Er nok litt jobb, men lykke til, blir nok tøff . 4 sider med div. utgaver av E34 her .
Mikke1981 Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Oi har ikke sett en E34 før med to dører bare kult
TB328i Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 ikke no problem med eu. de har ikke noe med hvordan motor det sitter i.
ehrnst Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 lykke til, dette blir nok bra, men du kunne vurdert litt mindre hk som 18-åring hehe @TB318is: Tror nok du tar feil der
Gunnar Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 E31 er jo egentlig en "E34/E32" coupé.. enklere å kjøpe seg en slik.
Sollitoo Skrevet August 19, 2007 Forfatter Skrevet August 19, 2007 ikke no problem med eu. de har ikke noe med hvordan motor det sitter i. Det har dem, da dem drar ut turbomotoren min for avgass test, så skjønner dem det, når jeg blåser hele gulvet dems rent av støv, og bare prøver å gni det ut av øynene.. Mister skiltene men engang, så gidder dem ikke se på resten!
Sollitoo Skrevet August 19, 2007 Forfatter Skrevet August 19, 2007 lykke til, dette blir nok bra, men du kunne vurdert litt mindre hk som 18-åring hehe@TB318is: Tror nok du tar feil der Jeg syns det ikke er nok jeg men, har lyst på motoren som sitter i M3'en til VS'en jeg altså 1500 hester eller hva det er nå..
rolfi Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Mulig du kan prøve med tak fra 8-serien eller E36 coupe. Det tror jeg hadde blitt det beste.
Superbeetle Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 ikke no problem med eu. de har ikke noe med hvordan motor det sitter i. Det har dem, da dem drar ut turbomotoren min for avgass test, så skjønner dem det, når jeg blåser hele gulvet dems rent av støv, og bare prøver å gni det ut av øynene.. Mister skiltene men engang, så gidder dem ikke se på resten! De måler vel kun avgass på tomgang, men evt blir det kun en mangellapp og innkalling til biltilsynet.. som igjen tar skiltene. Hadde det vært mulig å se bilder av det framtidige prosjektet med motor etc.... høres litt tvilsomt ut noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå