Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

prosjektet utsatt gitt=p

ble litt ivrig på vinterføret.. så det startet med at radiatoren sprakk. muligens pga høyt trykk. så fikk fiksa det, men bilen bare går varm etter en stund på tomgang. så har nå sjekka pompa, føleren, termostaten.. men alt er i grei stand. så toppen har muligens sprukket.

blir vel dyrt å fikse.. så blir vel nødt til å selge stylinga og slikt nå da=p

• 2 months later...
  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er ikke sikkert toppen er gåen, kan være toppakninga. toppen må av og sjekkes for å være sikker. Tusenlapp for pakning og bolter fra bmw, sjekk og evt planing av topp kommer i tillegg. Husk å tørne motoren så den står på tenningsmerkene før du demonterer.

• 2 weeks later...
Skrevet

Har fiksa bilen nå! :wink:

det var pakninga som var gåen ja!

så nå har jeg bytta toppakning, registerreim, olje og oljefilter, å bilen går som bare det!

så nå skal den selges=p

slik ser den ut nå idag :D

P3020183.jpg

Skrevet
Var det mye jobb å bytte toppakning? Sendte du bort toppen til planing?

nesj gikk greit det.. eneste jeg plagdes litt med var det oljerøret som går ned fra manifolden ved siden av blokka.. var slitsomt å få den på plass, men det gikk til slutt :D tok med toppen på planing på jobben til brodern, så gjore vi det der, må løfte opp ventilene, da alle ikke vil holde seg oppe samtidig ellers. pussa også blokka og manifoldutgangene på toppen!

men toppakningbytte var ikke noe prob nei, siden jeg på 16 år uten noe spes erfaring klarte det alene :wink:

Skrevet

ja bilen skal ikke ha noe styling nei! ;)

penere slik:)

men det kommer en som skal se på, eventuelt kjøpe bilen i morgen:( men han bor heldigvis i nærområdet, så da får jeg fortsatt se til bilen:)

litt lei idag.. da det plutselig begynte å snø som fean. glatt med 18" dekk uten mønster bak.. hehe

• 3 months later...
Skrevet

siste oppdatering!

bilen ble solgt 13.06.08

ble kjøpt på styling igjen ja.. men tok ikke lang tid før jeg solgte alt jeg hadde på bilen. eneste som sto igjen av stasj var angel eyes når jeg solgte den.

takker for meg med det samme, på dette forumet. har gått over til volvo igjen;) kjører nå 140 og 240 :D hehe

P4190066.jpg

P4190072.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...