Gå til innhold

Min E36 Cab - KONDEMNERT!

EirikL
 Share

E-46 M3-baklukespoiler på E-36 cab  

67 stemmer

1. 1. E-46 M3-baklukespoiler på E-36 cab

• Ja
      40
    • Nei
      27

Anbefalte innlegg

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk, takk. Det er en 318ia, 95-model. Den er kjørt 145000 og virker ganske tight og fin. Er det noen som vet om dette er orginalt interiør? Har enda ikke sett noen andre E-36 med lignende seter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil:) Dersom det en bil du har tenkt å bruke en del så mener jeg også at du bør beholde skvett lappene.. Vist du ikke vil omlakkere bakfangeren ofte..:) Det går sikkert greit uten vist du ikke har felger og dekk som er veldig brede men..

M-tech front, sideskjørt og bakfanger så har du en drit rå bil;) Da jeg såg første bildet tenkte jeg at listene burde være lakkert røde.. Men siden interiøret var som det var er det kanskje greit med sort på listene..

Uansett, kul bil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for positive tilbakemeldinger 8) Skvettlappene blir på bilen, siden det er en helårsbil og det saltes her i Trondheim om vintern. M-tech styling har jeg lyst på, men har ikke råd til det nå. Kanskje hvis jeg vinner i tipping :lol: Jeg liker faktisk denne grillen bedre enn 97-varianten. Vet ikke hvorfor, men det er nå bare sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som har "øyelokk" å selge meg? Må dekke over blinkelysene. Eller noen som kan gi meg en link der det selges? Ikke GS. De er alt for dyre på slike småting :evil:

Edit: har prøvd på øyelokk og det blir ikke aktuelt! Mye penere uten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...