Gå til innhold

E-46 M3-baklukespoiler på E-36 cab  

67 stemmer

1. 1. E-46 M3-baklukespoiler på E-36 cab

• Ja
      40
    • Nei
      27

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tatt bilder av nybilen. Storkoser meg med den og er kjempefornøyd. Kom gjerne med tilbakemeldinger :D

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takk, takk. Det er en 318ia, 95-model. Den er kjørt 145000 og virker ganske tight og fin. Er det noen som vet om dette er orginalt interiør? Har enda ikke sett noen andre E-36 med lignende seter...

Skrevet

Fin bil:) Dersom det en bil du har tenkt å bruke en del så mener jeg også at du bør beholde skvett lappene.. Vist du ikke vil omlakkere bakfangeren ofte..:) Det går sikkert greit uten vist du ikke har felger og dekk som er veldig brede men..

M-tech front, sideskjørt og bakfanger så har du en drit rå bil;) Da jeg såg første bildet tenkte jeg at listene burde være lakkert røde.. Men siden interiøret var som det var er det kanskje greit med sort på listene..

Uansett, kul bil:)

Skrevet

Misuner deg reg-nummeret!

Ellers en meget pen og hel bil ser det ut som. E36 cab blir aldri feil;) Synes også det var ganske stilig med interiøret.

Skrevet

Takk for positive tilbakemeldinger 8) Skvettlappene blir på bilen, siden det er en helårsbil og det saltes her i Trondheim om vintern. M-tech styling har jeg lyst på, men har ikke råd til det nå. Kanskje hvis jeg vinner i tipping :lol: Jeg liker faktisk denne grillen bedre enn 97-varianten. Vet ikke hvorfor, men det er nå bare sånn.

Skrevet

Er det noen som vet hvor mye det kan være å hente på chip i en 318i? Skulle gjerne hatt litt mer moment. Sånn som det er nå, gir Remus-anlegget herlig lyd, men lite fart :wink:

Skrevet

chip på en 318 vil være fullstendig bortkastet. Den lille effektøkningen vil knapt merkes. Da ville jeg heller lagt pengene i en større motor. Meget pen bil forresten. Likte interiøret spesielt godt :)

Skrevet

Er det forresten noen som har "øyelokk" å selge meg? Må dekke over blinkelysene. Eller noen som kan gi meg en link der det selges? Ikke GS. De er alt for dyre på slike småting :evil:

Edit: har prøvd på øyelokk og det blir ikke aktuelt! Mye penere uten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...