Gå til innhold

E-46 M3-baklukespoiler på E-36 cab  

67 stemmer

1. 1. E-46 M3-baklukespoiler på E-36 cab

• Ja
      40
    • Nei
      27

Anbefalte innlegg

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
min bil ble kondemdert, men kunne beholde bilen mot å kjøpe den tilbake for en billig sum...

Nevnte det, men tror ikke han er interesert.

aha... det får han jo se selv... kan jo legge i den 40 av de 90 og få en fin bil :-D

Skrevet

Ja, jeg håper den forblir på veien. Bilen er for bra til å skrotes. Du får sikkert en bra pris av Vital.

Skrevet

huff.. trist lesing på mårrakvisten. kondolerer! forferdelig trasig at man ikke kan få ha ting i fred. det var jo en sabla fin bil!

håper ihvertfall bilen ikke blir skrota, den fortjener noen år til på veien! ;)

Skrevet

Da var stereoen plukket ut. Satan, for en jobb! Hvis noen vil ha en skreddersydd subkasse, 10" sub, tre Alpine forsterkere og en JVC headunit, er det bare å komme med bud. Skal legge ut en salgstråd så snart som mulig.

1vrdp296mgmzifez6cc6.jpg

Skrevet
er det ikke verdt å fikse den opp selv?

Sorry, så ikke spm før nå. Det har ingen hensikt for meg å fikse den selv. Må vente til våren med å selge den uansett, siden prisen på disse faller sammen med snøen. Og innen den tid har jeg betalt mer i renter på lånet enn jeg tjener på å fikse opp og selge.

Skrevet
Som sagt tidligere i dag synes jeg det er skikkelig trist med en bimmer i så god teknisk stand :cry:

Mulig jeg må legge inn et skambud på denne da :?

Mulig det ikke er et alternativ ved kondemnasjon der eier ikke beholder bilen.

Går nok veien mot spiker dette.

Skrevet
er det ikke verdt å fikse den opp selv?

Sorry, så ikke spm før nå. Det har ingen hensikt for meg å fikse den selv. Må vente til våren med å selge den uansett, siden prisen på disse faller sammen med snøen. Og innen den tid har jeg betalt mer i renter på lånet enn jeg tjener på å fikse opp og selge.

åja, i see... men da er det jo ikke noe å gjøre :-( synd at bilen skal ryke på slike skader!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...