Gå til innhold

E-46 M3-baklukespoiler på E-36 cab  

67 stemmer

1. 1. E-46 M3-baklukespoiler på E-36 cab

• Ja
      40
    • Nei
      27

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da var sagaen om cab'en ved veis ende! Oppgjøret er på vei inn på konto og jeg håper å kunne levere bil og si opp forsikring i løpet av uka. Har kanskje funnet en midlertidig bimmer som jeg skal sjekke den ut i morgen :D

• 7 months later...
Skrevet

Gammelbilen er blitt fikset opp og solgt av Automote til en person i Orkanger. Er det noen her som kjenner bilen/personen? Hadde vært morsomt å se hvordan den ser ut nå. Vet at den har fått M3-front og Kerscherleppe, men utover det vet jeg ingenting.

• 5 months later...
Skrevet

Jeg fikk nesten litt hjerteklapp i formiddag da jeg møtte det jeg tror er gammelbilen min nede ved Lerkendal. Klarte ikke å få med meg reg.nummer i farta, men kunne sverge på at det var den. Hvis noen har peiling på om jeg kan ha sett rett, setter jeg pris på info :)

Skrevet

Bilen står registrert på Thomas Sørmo i Meldal. Så da kan jeg jo ha sett riktig. Godt å se at bilen tilsynelatende er i vigør fremdeles. Savner den litt...

Skrevet

ditt valg, men jeg hadde fikset den.. syntes ikke det var så altfor gale skader. kalesja som drar opp da, men. måtte vel kunne fått taki pent brukt.

kondolere hvertfall, sikkert en liten dritt som ville ha spillern din elns.

edit: så saken var avklart, leste ikke igjennom hele topicen:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...