Boosti Skrevet August 22, 2007 Forfatter Share Skrevet August 22, 2007 Potta er fin den, litt lei 2 rør.Men det er vel fordi jeg har nesten lik, bare AC Schnitzer. Blitt vandt til den og syns den ser bra ut, faktisk. Helt enig, er lei to rør jeg og så jeg valgte denne i stede. Og is har et utløp, to utløp hører til større 6`r motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 Nye bilder og nye lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Huff... Å så ødelegger du bilen med en slik potte Liker ikke slike potter. Den gamle var finere (selv om den også var litt stor). Menmen, alle har hver sine meninger heldigvis! Hæ?...den potta passer jo perfekt til hullet i fangern... Bilen er lav og brei bak, og står i stil med potta. Hvorfor skal jeg ha to runde enderør som alla ander med E36? Du skal ikke ha to runde, du skal ha 4!! 4x76mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 Noen nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 En stund siden jeg har oppdatert tråden nå, men det har ikke skjedd mye da bilen(nå kalt vannkoker`n) har stått på verksted igjen etter nyttår. Men legger ut noen bilder nå, av diverse som ble montert i jula... Ny cd-spiller: TomTom Go 520, genial gps med fm-sender og blåtann..osv.. Koppe/myntholder og cromrammer rundt bryterne til el-vindu. Cromringer i instrument og nytt ratt. Jeg skal ha inn m-tech ratt etter vært. Bmw mappe i skinn og bmw lommelykt til laderen i hanskerommet. ISbilen med nye vinterdekk og helt ny topp...endelig frisk og fin igjen etter nesten 2 måneder på verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Pen is du har! Men melder meg dessverre ikke inn i potte-fanklubben din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Må nok si jeg er enig med da fleste andre ang potta.. DTM-stuss er kanskje mye brukt, men kler bilen bedre etter min mening. Hvilket merke er frontlyktene forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå